تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

قسط بندی بدهی‌ واحد‌های تولیدی در جهت حمایت از تولید داخلی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با بیان اینکه اقدامات لازم در خصوص تحقق شعار سال در قالب کمیته حمایت قضایی ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: نگاه دستگاه قضایی همواره حمایت از تولیدات و تولیدکنندگان داخلی است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا سیدحسینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به رونق تولید، اظهار کرد: موضوع حمایت از تولید داخلی از سال گذشته در دستور کار دادستانی قرار گرفت و در نامه‌ای از بانک‌ها و اجرای ثبت خواسته شد تا بدون هماهنگی دادستانی، صدور اجراییات و یا نسبت به تسهیلاتی که برای کار تولیدی بوده اقدامی صورت نگیرد تا تولید متوقف نشود.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان خاطرنشان کرد: برخی از واحد‌های تولیدی به دلیل بدهی و مشکلاتی که داشتند متوقف شده بودند که با پیگیری دادستانی بدهی‌ها قسط بندی شد و در سال جاری نیز این موضوع ادامه پیدا خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه اقدامات لازم در خصوص شعار سال در قالب کمیته حمایت قضایی ادامه پیدا خواهد کرد گفت: نگاه دستگاه قضایی همواره حمایت از تولیدات و تولیدکنندگان داخلی است و برای رونق تولید هر اقدامی که لازم باشد از سوی دادستانی انجام خواهد گرفت.

 

به گزارش میزان، رهبر معظم انقلاب، در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸، سال جدید را سال «رونق تولید» نام‌گذاری کردند.

 

 

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics