تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

وجود بیش از ۲۶۹ مورد تصرف در مسیر رودخانه‌ها و سیلاب در مهاباد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان آذربایجان غربی با اشاره به مشکلات حریم شهرچای ارومیه گفت: قوه قضائیه بدنبال چالش و برخورد قهریه با شهروندان نیست، اما هر کجا تصرفی مشاهده کند حتما برخورد خواهد کرد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری میزان، مرتضی حاتمی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان آذربایجان غربی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حریم رودخانه شهرچایی و رودخانه‌هایی که از داخل شهر‌ها عبور می‌کند اظهار داشت: در حوزه لایروبی و رفع تصرفات تا به امروز اقدامات خوبی انجام شده است، اما نیاز به اقدامات بیشتری در این حوزه برای کاهش آسیب‌های ناشی از سیلاب وجود دارد.

 

وی بیان داشت: در مهاباد بیش از ۲۶۹ تصرف در مسیر رودخانه‌ها و سیلاب وجود دارد که بر اساس گزارش نهاد‌های متولی و بررسی‌های قضایی، در حریم گادار چای نقده ۱۰ روستا و ۳۰ عدد تیر برق در حریم رودخانه قرار دارند.

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: قوه قضائیه در هر کجا تصرفی مشاهده کند حتما برخورد خواهد کرد و برای حفظ منافع مردمی اجازه سوء استفاده به هیچ شخص و جریانی را نخواهیم داد.

 

 

حاتمی گفت: دادگستری استان با تمام قدرت آماده همکاری با مردم و ارگان‌های دخیل برای جلوگیری از هر گونه تصرف غیر مجاز در بستر و حریم رودخانه‌ها است.

 

بخشی معاون دادستان عمومی و انقلاب ارومیه نیز در این جلسه بیان کرد: از مردم انتظار داریم برای جلوگیری از هرگونه مشکل به مجموعه‌های اداری کمک کنند و این تصرفات باید متوقف شود و با همکاری مردمی، اداری و قضایی می‌توان تصرفات گذشته را مدیریت کرد و برای ادامه راه آب منطقه ای، راه و شهرسازی و آبخیزداری و سایر ارگان‌ها پای کار بیایند تا مشکلات به حداقل برسد.

 

شایان ذکر است در این جلسه؛ سایر مسئولین ضمن ارائه گزارشی نکته نظرات خود را مطرح و اعلام آمادگی کردند تا با تخلفات برخورد کرده و با اطلاع رسانی دقیق و بهنگام از بروز هرگونه حادثه‌ای در استان جلوگیری شود.

 

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics