تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ارتشاء، تبانی در معاملات و مناقصات دولتی از جمله اتهامات متهمان ردیف اول و دوم/ دستور استعلام در خصوص سوابق مناقصات موضوع پرونده، صادر شد

اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مدیران وقت شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی در شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو شیراز به ریاست قاضی فرهادی پور برگزار شد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری میزان، اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مدیران وقت شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی در شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو شیراز به ریاست قاضی فرهادی پور برگزار شد.

 

در این جلسه که با حضور ۱۱ تن از ۱۳ متهم پرونده و وکلای مدافع آنان برگزار شد، کیفرخواست صادره مستند به ادله منعکس در پرونده علیه متهمین توسط نماینده دادستان قرائت و وی برای متهمین ردیف‌های اول و دوم به اتهام ارتشاء و تبانی در معاملات و مناقصات دولتی و برای سایر متهمین به اتهام رشاء (پرداخت رشوه) و تبانی در معاملات دولتی ، تقاضای کیفر کرد.

 

 

گفتنی است با توجه به تعداد متهمین پرونده و طولانی شدن وقت دادرسی ریاست دادگاه با اعلام تنفس ادامه دادرسی را به جلسه هشتم اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ موکول و در راستای تکمیل پرونده و احراز وضعیت تضرر بیت المال، دستور استعلام از دیوان محاسبات و همچنین منطقه ۳ بازرسی کل کشور در خصوص سوابق مناقصات موضوع پرونده را صادر کرد.

 

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics