تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رونمایی از کتاب راهنمای حقوقی خرید و فروش و پیش خرید و پیش فروش املاک و مستغلات

نویسنده کتاب راهنمای حقوقی خرید و فروش و پیش خرید و پیش فروش املاک و مستغلات در حاشیه رونمایی از این کتاب در سی و دومین نمایشگاه بین الملی کتاب در غرفه قوه قضاییه گفت: تجربه‌ای که در دادگاه‌ها در زمینه دعاوی ملکی داشتم، در کنار تجربه در زمینه مشاوره املاک باعث شد تا دریابم که بسیاری از مشکلات پیچیده به راحتی با بدست آوردن دانش قابل حل و فصل است.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری میزان، کتاب راهنمای حقوقی خرید و فروش و پیش خرید و پیش فروش املاک و مستغلات که با هدف آموزش عمومی برای عامه مردم در زمینه خرید و فروش ملک تالیف شده و سعی شده به زبان ساده مجموعه مسائل و ملاحظاتی که برای خرید و فروش املاک مورد نیاز است را شرح دهد در سی و دومین نمایشگاه بین الملی کتاب رونمایی شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

حسین اقدامی،‌ نویسنده کتاب راهنمای حقوقی خرید و فروش و پیش خرید و پیش فروش املاک و مستغلات در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان در خصوص این کتاب بیان کرد: از آن جایی که حجم بسیار بالایی از پرونده‌ها در دادگاه‌ها مربوط به دعاوی ملکی است که نشان دهنده عدم آگاهی و کمبود دانش حقوقی مردم در خصوص مسائل مربوط به املاک است، این موضع سبب شده تا مشکلات زیادی گریبان گیر مردم و قوه قضاییه شود و در نتیجه موجب افزایش پرونده‌های قضایی در دادگاه‌ها شود.

 

نویسنده کتاب راهنمای حقوقی خرید و فروش و پیش خرید و پیش فروش املاک و مستغلات خاطرنشان کرد: تجربه‌ای که در دادگاه‌ها در زمینه دعاوی ملکی داشتم، در کنار تجربه در زمینه مشاوره املاک باعث شد تا دریابم که بسیاری از مشکلات پیچیده به راحتی با بدست آوردن دانش قابل حل و فصل است و با تمهیدات ساده و آگاهی می‌توان جلو بسیاری از اختلافات را گرفت.

 

وی بیان کرد: در این کتاب سعی شده مجموعه ملاحظاتی که مردم در زمان خرید و فروش ملک باید در نظر بگیرند را با زبان ساده و قابل فهم به نگارش درآورم تا پاسخگوی بسیاری از مسائل مردم عامه در زمینه املاک باشد.

 

نویسنده کتاب یاد شده در ادامه ضمن قدردانی از مرکز مطبوعات و انتشارات قوه قضاییه برای کمک به چاپ و انتشار این اثر اظهار کرد: این مرکز با چاپ چنین کتاب‌هایی ضمن کمک به مردم به کاهش اختلافات بین مردم از نویسندگان حمایت می‌کند.

 

وی با بیان اینکه پیش گفتار این کتاب به قلم مرحوم بهمن کشاورز است که سال‌ها در زمینه فرهنگ سازی عمومی حقوق و آشنایی مردم با مسائل حقوقی تلاش‌های زیادی کردند، اذعان کرد: این کتاب از طریق انتشارات قوه قضاییه در اختیار عموم مردم است، اما مخاطبان اصلی کتاب مشاوران املاک، وکلا و مشاوران حقوقی و تمام کسانی که قصد خرید یا فروش ملک دارند می‌توانند از این کتاب استفاده کنند تا ریسک اختلافات ناشی از خرید و فروش ملک را به حداقل برسانند.

 

 

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics