تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

محکومیت متهم پرونده گلیم و گبه به ۳۰ سال حبس/ پرداخت ۷۳ میلیارد تومان از طلب مالباختگان

رئیس‌کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: ۷۳ میلیارد تومان از طلب مالباختگان پرونده کلاهبرداری «گلیم و گبه» که تعدادشان ۱۱ هزار و ۷۱۳ نفر است، پرداخت شد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از میزان، محمدرضا عدالتخواه رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه نشست رئیس قوه قضائیه با روسای کل دادگستری و دادستان‌های سراسر کشور درباره اجرای حکم محمدرضا مشیری متهم پرونده گلیم و گبه اظهار کرد: این فرد به ۳۰ سال حبس محکوم شد که هم‌اکنون در زندان اوین در حال تحمل کیفر است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

وی درباره پرداخت مطالبات مالباختگان نیز گفت: خسارت شکات و مالباختگان در این پرونده ۱۴۵ میلیارد تومان است که تا‌کنون نزدیک به ۷۳ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

 

رئیس‌کل دادگستری کرمانشاه در تشریح پرداخت طلب شکات افزود: کسانی که در این پرونده تا ۱۰ میلیون تومان طلب داشتند، به طور کامل تسویه شدند و ۳۹ درصد از طلبکاران بالای ۱۰ میلیون تومان نیز مطالبات‌شان را دریافت کردند.

 

 

 

عدالتخواه با بیان اینکه مطالبات باقی مانده مالباختگان از محل اموال توقیف شده پرداخت می‌شود، اضافه کرد: احتمال دارد اموال توقیف شده از متهم حدود ۲۰ میلیارد تومان کمتر از میزان مطالبات مردم باشد، اما با تغییر وضعیت قیمت‌ها و کارشناسی‌های جدید این کمبود جبران می‌شود.

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics