تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

آزادسازی ۱۶۵ هکتار از اراضی حاشیه رودخانه زاینده رود / تخریب ۹۰۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری از آزادسازی ۱۶۵ هکتار از اراضی حاشیه رودخانه زاینده رود در راستای اجرای ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب خبر داد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری میزان، احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری از آزادسازی ۱۶۵ هکتار از اراضی حاشیه رودخانه زاینده رود در راستای اجرای ماده ۲ قانون توزیع ناعادلانه آب خبر داد و اظهار کرد: طرح مقابله با ساخت و ساز‌های غیر مجاز در بستر رودخانه زاینده رود در شورای حفظ حقوق بیت المال استان مطرح شد و پس از شناسایی قریب به ۱۰۰۰ مورد تصرف غیر قانونی از قبیل: ویلا، دیوار، فنس و ... و ارسال اخطار‌های متعدد به متصرفان، تخریب و قلع و قمع ویلا‌ها و سازه‌های غیر قانونی با دستور قاطع مقامات قضایی آغاز شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری افزود: این تصرفات و ساخت و ساز‌های غیر مجاز در ۶۵ کیلومتر طول رودخانه زاینده رود در حوزه استان چهارمحال و بختیاری قرارداشت که تاکنون ۹۰۰ مورد آن تخریب شده است.

 

وی در پایان اذعان کرد با توجه به ضرورت اجرای قانون، تسهیل دسترسی شهروندان به حاشیه رودخانه، امکان امداد و نجات و نظارت بر امور رودخانه، بهره مندی از نعمت‌های خدادادی و نیز ایمن سازی مسیر عبور سیلاب و حفظ کمیت و کیفیت منابع آبی، این طرح تا آزاد سازی کامل حریم رودخانه زاینده رود ادامه خواهد داشت.

 

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics