تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ثبت ۶۲۸ شرکت تجاری و ۱۵۶ موسسه غیرتجاری درمراجع ثبت شرکت‌های استان

محوری گفت: در سال گذشته ۶۲۸ شرکت تجاری درمراجع ثبت شرکت‌های تابعه اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسیده است که این آمار در مقایسه با سال ۹۶ که تعداد ۶۹۷ شرکت بوده است نشان از کاهش ۱۰ درصدی ثبت شرکت‌ها می‌دهد.

دیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه وبویراحمد در تشریح عملکرد یکساله اداره کل و واحد‌های ثبتی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تعداد موسسه غیرتجاری ثبت شده ۱۵۶ مورد بوده است که ۳۹ درصد افزایش داشته است.

 

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به آمار سندتنظیمی در دفاتر اسناد رسمی اظهار کرد: در سال گذشته تعداد ۱۶ هزار و ۳۹۸ استعلام الکترونیک پاسخ داده شده که این آمار در مقایسه با سال قبل از آن که تعداد ۱۳ هزار و ۱۳۷ مورد بود ۲۴ درصد رشد را نشان می‌دهد.

 

محوری درصد تعداد خلاصه معاملات ثبت شده در کمتر از دو روز در سال گذشته را ۹۸ درصد و تعداد استعلامات الکترونیک پاسخ داده شده در کمتر از دو روز را ۹۳ درصد عنوان کرد.

 

 

وی اضافه کرد: تعداد اسناد تنظیمی صادره در دفاتر اسناد رسمی در سال گذشته ۱۱۸ هزار و ۵۵۶ مورد که نسبت به سال قبل از آن که ۱۰۳ هزار و ۷۴۸ مورد بوده افزایش ۱۴ درصدی را نشان می‌دهد.

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics