تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

فعالیت ۹۲۴ واحد تولیدی در کشور و تولید سه هزار نوع کالا / آغاز فعالیت پروژه ۲۰ تنی پرورش ماهی قزل آلا در کلاردشت

مطهرنژاد در حاشیه بهره برداری از مزرعه پرورش ماهی سردآبی قزل آلا در شهرستان کلاردشت با اشاره به فعالیت ۹۲۴ واحد تولیدی بنیاد در کشور و تولید حدود ۳ هزار نوع کالا، گفت: این پروژه ۲۰ تنی پرورش ماهی قزل آلا یکی از پروژه‌های مهم بنیاد است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از میزان، با حضور رحیم مطهرنژاد مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور، شهیدی فر رﺋیس سازمان جهادکشاورزی مازندران، عسکری منعمی معاون آبزی پروری، برخی از مسئولین استانی و شهرستانی و نیز مسئولان بنیاد تعاون زندانیان، مزرعه پرورش ماهی سردآبی قزل آلا در منطقه اویجدان شهرستان کلاردشت به بهره برداری رسید.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

رحیم مطهرنژاد مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور طی سخنانی کار بنیاد تعاون زندانیان را یک کارعام المنفعه دانست و حرفه آموزی و توانمندسازی زندانیان و نیز ایجاد شغل برای آنان را از جمله ماموریت‌های مهم بنیاد برشمرد که بنیاد در زمینه‌های مختلف به منظور کاهش آسیب‌های زندانیان دنبال می‌کند.

 

 

 

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان در ادامه با اشاره به فعالیت ۹۲۴ واحد تولیدی بنیاد در کشور و تولید حدود ۳ هزار نوع کالا، خاطرنشان کرد: این بنیاد در زمینه‌های تولید خوراک دام و نیز آبزیان فعالیت دارد و این پروژه ۲۰ تنی پرورش ماهی قزل آلا یکی از پروژه‌های مهم بنیاد است که با حمایت‌های شیلات خوشبختانه این پروژه بهره برداری شد که علاوه بر رونق تولید ماهی در استان می‌تواند در جهت کمک به رفاه زندانیان و خانواده آنان مثمر ثمر واقع شود.

 

این پروژه با ظرفیت تولید ۲۰ تن ماهی قزل آلا درزمینی به مساحت مفید بیش از۵۰۰ مترمربع با تعداد ۱۰ حوضچه (استخر پیش ساخته) به قطر۲/۸ متر و با استفاده از آب چاه و بهره گیری از مکانیزاسیون شامل ۱۰ دستگاه اسپلش وایرجت، ژنراتور ۱۷۵ kw به بهره برداری رسید.

شیلات مازندران درسال گذشته با تولید ۱۴۴۰۰ تن ماهی قزل آلا رتبه سوم تولید ماهی سردآبی کشور را دارد.

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics