تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

آغاز پذیرش شکایات کیفری در تمامی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان ایلام از آغاز پذیرش شکایات کیفری در تمامی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی استان ایلام خبر داد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری میزان، جعفر تعمیرکاری معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان ایلام از پذیرش شکایت کیفری در تمامی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی استان خبرداد.


وی در این رابطه اظهار کرد: به منظور تحقق این امر ۱۲ دفتر خدمات الکترونیک قضایی تجهیز و آماده ارائه خدمت به مردم استان می‌باشند و افراد می‌توانند شکایت کیفری خود را از طریق این دفاتر ثبت کنند و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دادسرا را نخواهند داشت.

 

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان ایلام با بیان اینکه استان ایلام از اولین استان‌های کشور در راستای اجرای طرح ثبت شکوائیه از طریق دفاتر خدمات الکترونک قضایی است گفت: تمامی دادخواست‌ها، اظهارنامه‌ها، لوایح، تجدیدنظرخواهی و واخواهی همچون گذشته از طریق دفاتر خدمات الکترونیک استان انجام می‌شود.

 

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

سید مجتبی مطهری |   1398/05/10 13:19:38   |
0     0
این نوع خدمت بسیار کارساز بوده و افراد به جای اینکه در راهرو دادگاه معطل شوند با مراجعه به دفاتر به اسانی میتوانند شکایات خود را ثبت کنند و دیگر از کاغذ بازی خبری نیست
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics