تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
مرگ یک کارگر چاه‌کن در لارستان

مرگ یک کارگر چاه‌کن در لارستان

یک کارگر مقنی بر اثر سقوط به چاهی به عمق ۱۵متر در محوطه امامزاده میرعلی بن الحسین (ع) لارستان کشته شد.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا، صبح روز گذشته، کارگر جوان تبعه افغان که در حال حفر چاه در آشپزخانه امامزاده میرعلی بن الحسین (ع) شهرستان لارستان بود، با سقوط به عمق چاه ۱۵ متری چاه جان خود را از دست داد.

به گفته آتش نشانی شهرستان لارستان، امداد گران پس از اطلاع از حادثه بلافاصله در محل حاضر شدند وبا تلاش چند ساعته این کارگر چاه کن را در عمق ۱۵ متری چاه خارج کردند که متاسفانه پس از معاینات اولیه مرگ این کارگر توسط عوامل اورژانس تایید شد.

منبع خبر: خبرگزاری کار ایلنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

احمد مستغنی پناه |   1397/11/03 21:53:00   |
0     0
براساس نامه شماره 355/88/1007 مورخ 30/2/1388 ذیحسابی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طبق گردش کار مورد موافقت مقام معظم رهبری، مقرر گردیده است وجوه اموال متعلق به نیروهای مسلح که مورد سرقت و اختلاس قرار می گیرد به حساب خاصی واریز و به سازمان مالک مسترد شود. مضافاً اینکه چنانچه متهم به جریمه های نقدی محکوم شود جرایم به حساب خزانه واریز خواهد شد. این رهنمود به منظور ارائه روش حسابداری استرداد وجوه حاصل از اموال سرقتی و اختلاسی و مصرف آن در سازمان ذیربط تهیه گردیده است.
2-1- مبنای حسابداری،تئوری حاکم و دامنه شمول
این رهنمود براساس مبنای حسابداری نقدی تعدیل شده تهیه گردیده است و در آن طبق تئوری وجوه برای نگهداری حساب عملیات مربوط از حساب مستقل مجزا استفاده می گردد. دامنه شمول این رهنمود " ثبت حسابداری وجوه حاصل از استرداد اموال سرقتی و اختلاسی متعلق به نیروهای مسلح" است و تاریخ اجرای آن از تاریخ ابلاغ می باشد.
3-1- تعاریف برخی از اصطلاحات
مبنای نقدی تعدیل شده : مبنای حسابداری لحظه شناسائی درآمدها و هزینه ها را مشخص می نماید. در مبنای حسابداری نقدی تعدیل شده دریافت ها به محض وصول و پرداخت ها به محض پرداخت به تفکیک هزینه، پیش پرداخت، علی الحساب و تنخواه گردان پرداخت ثبت می شوند.
تئوری وجوه : براساس این تئوری اطلاعات مالی مربوط به یک بخش یا مرحله از فعالیت یک سازمان که اهمیت ویژه ای دارد و نیازمند کنترل و گزارشگری خاص می باشد، به طور مستقل و جداگانه نگهداری می شود.
حساب مستقل : هر حساب مستقل یک واحد مالی و حسابداری مستقل با مجموعه ای از حساب های خود تراز است که عملیات و رویدادهای مالی مربوط به مراحل مستقل عملیات یک سازمان را ثبت و نگهداری می کند، به طوریکه بوسیله آن وضعیت و نتایج عملیات مورد نظر بطور جداگانه قابل کنترل و گزارش باشد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics