تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تخریب ۶۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز از ابتدای سال جاری تاکنون / بررسی و رصد مشکلات کارخانه‌های تولیدی در شهرک صنعتی یک و دو دماوند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از ۶۰ مورد تخریب ساخت و ساز غیرمجاز از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: بسیاری از دستورات صادر شده که در حال انجام تشریفات و اجرای آزادسازی اراضی مذکور است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از میزان، حسن ابراهیمی بسابی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند بیان کرد: از آنجایی که شهرستان دماوند در دره واقع شده است و سه طرف آن کوهستان قرار دارد پیش از سال ۹۸ تدابیر لازم اندیشیده شد و حدود چهار هزار متر از رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها آزادسازی و لایروبی شد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: حدودا بالغ بر چهل مورد تجاوز به حریم و بستر رودخانه را در سال گذشته آزاد کردیم و در تداوم آن برنامه‌هایی برای آزادسازی مابقی مسیل‌ها و مخصوصا رودخانه تارود که برای استفاده شرب است اندیشیده شد.


وی تصریح کرد: همین موضوع سبب شد تا بحران سیل در شهرستان دماوند شکل نگیرد و اگر چنین اقدامی صورت نگرفته بود قطعا دماوند یکی از بحران‌های بزرگ سیل در استان تهران می‌شد چرا که بارندگی‌ها شدید بود، اما با توجه به هشدار‌هایی که داده شده بود اقدامات لازم را انجام دادیم.


ابراهیمی بسابی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز اذعان کرد: برخورد‌های لازم صورت گرفته و دستورات قضایی لازم صادر شده است و در سال ۹۸ تاکنون حدود ۶۰ مورد تخریب از بابت ساخت و ساز‌های غیرمجاز و تصرف اراضی ملی داشته ایم و بسیاری از دستورات صادر شده که در حال انجام تشریفات و اجرای آزادسازی اراضی مذکور است.
 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند در ادامه و در خصوص حمایت قضایی از تولیدکنندگان گفت: با هماهنگ کردن مسئولان و مقامات اجرایی و عوامل کارآفرین تلاش در جهت رونق تولید داریم و در صدد این هستیم که واحد‌های تولیدی که تعطیل و یا نیمه هستند مجددا راه اندازی شوند و به دنبال رفع مشکلات و موانع قانونی و قضایی که پیش روی تولیدکنندگان قرار دارد هستیم.
 

وی با بیان اینکه برای اجرای شعار سال تمام مسئولان و مقامات را موظف به اجرای صحیح، با سرعت و قاطعیت کرده ایم اظهار کرد: هر کسی که مانع رونق تولید باشد قطعا برخورد‌های قضایی و قانونی لازم با آن صورت خواهد گرفت و پیگیر مسائل کارآفرینان هستیم تا آن جایی که بتوانیم در جهت افزایش تولید و کارآفرینی دخالت می‌کنیم.
 

 

 

ابراهیمی بسابی با اشاره به بازدید دادستانی از مراکز تولیدی بیان کرد: از کارآفرینان دعوت کردیم تا اگر موانع قانونی برای تولید بر سر راه آنان قرار دارد به ما مراجعه کنند تا ما از طریق مراجع مربوطه مستقیما برای حل مشکلات و موانع ورود پیدا کنیم.



وی با اشاره به بررسی و رصد مشکلات کارخانه‌های تولیدی در شهرک صنعتی یک و دو دماوند افزود: از طریق مسئولان اجرایی پیگیر مشکلات این واحد‌های تولیدی هستیم و اقدامات لازم در دست انجام است و با تشکیل جلساتی در آینده موانع موجود بر سر راه آنان را برطرف می‌کنیم.

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

سید مجتبی مطهری |   1398/05/09 13:17:36   |
0     0
به نظر من این قانون فقط برای افراد عادی اجرا میشود و افراد دانه درشت و غیره از این قانون تبعیت نمیکنند و راه هایی برای اجرا نشدن این قانون برای خود پیدا میکنند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics