تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

درآمد بزرگترین بانک آمریکایی به رکورد ۲۹.۸۵ میلیارد دلار رسید

درآمد و سود بانک جی پی مورگان چیس آمریکا در سه ماه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی به رکورد ۲۹ میلیارد و ۸۵۰ میلیون دلار رسید.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از طلا، بانک جی پی مورگان چیس آمریکا که بزرگترین بانک ایالات متحده به لحاظ دارایی محسوب می شود در تازه ترین گزارش خود در مورد سود این بانک در سه ماه نخست سال جاری میلادی اعلام کرد که سود و درآمد جی پی مورگان چیس به یک رکورد تبدیل شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

در همین حال سود و درآمد این بانک آمریکایی در سه ماه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی به رقم ۲۹ میلیارد و ۸۵۰ میلیون دلار رسید که پیش از این برآورد ۲۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار برای جی پی مورگان چیس شده بود؛ ضمن اینکه درآمد این بانک در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵ درصد افزایش نشان می دهد.

 

همچنین درآمد خالص جی پی مورگان در این بازه زمانی به رکورد ۹ میلیارد و ۱۸۰ میلیون دلار رسید که ۱.۵ میلیارد دلار بیشتر از برآورد انجام گرفته شده ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری برای درآمد خالص این بانک آمریکایی است. هر سهم از این بانک آمریکایی به ۲.۶۴ دلار در سه ماه نخست سال جاری میلادی رسید که برآورد اولیه آن ۲.۳۴ دلار بود. بر پایه این گزارش، «جمی دیمان» مدیر عامل جی پی مورگان گفت: در تمام حوزه های کاری خود درآمد و عملکرد خوبی داشتیم و فضای سازنده بیشتری را تجربه کردیم.

منبع خبر: طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

سعیده دهقان |   1398/05/08 19:06:52   |
0     0
جی‌پی مورگان چیس، (به انگلیسی: JPMorgan Chase) شرکت خدمات مالی و بانکداری آمریکایی و چندملیتی است، که ریشه‌های تأسیس آن، به سال ۱۷۹۹ بازمی‌گردد. این مؤسسه در نتیجه ادغام شمار زیادی بانک و شرکت خدمات مالی تشکیل شده‌است، ولی فرم کنونی آن، حاصل ادغام کمیکال بانک و چیس منهتن بانک، سپس خریداری هر دو بانک توسط شرکت جی. پی. مورگان اند کو. و در نهایت، ادغام هر سه مؤسسه در سال ۲۰۰۰ می‌باشد.شعبه مرکزی این بانک، در منهتن، نیویورک قرار دارد.ساختار کنونی بانک جی‌پی مورگان چیس در نتیجه ادغام چندین بانک، موسسه مالی و شرکت خدمات مالی بزرگ به وجود آمد. این فرایند از سال ۱۹۹۶ آغاز شد. این موسسات عبارتند از: چیس منهتن بانک، فرست شیکاگو بانک، جی. پی. مورگان اند کو.، بانک وان، بیر استیرنز و واشینگتن میچوال.

این بانک‌ها و موسسات مالی، که خود حاصل تملک و ادغام چندین و چند شرکت و بانک می‌باشند، عبارتند از: کمیکال بانک، بانک ملی دیترویت، بانک ملی تگزاس، پرووایدین فایننشل و گریت وسترن بانک.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics