تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

استخدام مقطع درجه دار در نیروی انتظامی قزوین

سرهنگ دوم بهزاد اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فرماندهی انتظامی استان قزوین در نظر دارد به منظور تکمیل نیروی انسانی کادر پلیس زن خود از بین خواهران واجد شرایط در مقطع درجه داری پذیرش کند.

وی افزود: دارا بودن مدرک تحصیلی یا پیش دانشگاهی مورد تأیید اداره آموزش و پرورش، داشتن حداقل ۱۸ و حداکثر ۱۹ سال تمام، دارا بودن حداقل ۱۶۰ سانتیمتر قد و دارا بودن حداقل معدل دیپلم با نمره ۱۴ از جمله شرایط پذیرش خواهران در مقطع درجه داری است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

سرهنگ دوم اکبری عنوان کرد: داوطلبان در صورت داشتن سلامت جسمی و روانی و موفقیت در مراحل نهایی گزینش و استخدام ناجا و سپردن تعهد خدمتی برابر ضوابط و مقررات نیروی انتظامی به استخدام این نیرو به صورت پیمانی پنج ساله به استخدام این نیرو در می‌آیند.

 

رئیس گزینش و استخدام استان قزوین با تاکید بر اینکه اولویت جذب با اعضای پلیس افتخاری، خانواده معظم شهدا و جانبازان و اعضای بسیج است، بیان کرد: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام و پذیرش به مرکز گزینش و استخدام استان قزوین واقع در خیابان طالقانی روبروی کوچه ملک آباد مراجعه کنند.

 

به گفته رئیس گزینش و استخدام استان قزوین، پذیرش استخدام برای پلیس زن محدود بوده و پس از تکمیل ظرفیت از متقاضیان ثبت نام به عمل نخواهد آمد.

منبع خبر: ایران استخدام
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics