تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

شبکه استریم twitch، گزینه پرداخت با ارز دیجیتال را حذف کرد

ظاهرا پلتفرم استریم بازی توییچ – که متعلق به شرکت آمازون است – گزینه پرداخت با بیت کوین و بیت کوین کش را از قسمت خرید اشتراک حذف کرده است. این تغییر در تاریخ ۲۳ مارس (۳ فروردین) توسط یکی از کاربران در ردیت گزارش شد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ارز دیجیتال، توییچ که از بیت پی (BitPay) به عنوان پردازنده پرداختی استفاده کرده بود تا گزینه پرداخت با بیت کوین و بیت کوین کش را در پلتفرم خود قرار دهد، در جریان دو هفته گذشته امکان استفاده از این دو گزینه پرداختی را برای تمام کشورها حذف کرده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

در این میان یک کاربر ظاهرا خشمگین اشاره کرد که تمام اشتراک های خود را لغو کرده و یک درخواست استرداد وجه به شرکت توییچ ارسال کرده است.

 

روز چهارشنبه ۲۰ مارس (۲۹ اسفند)، کاربر دیگری در ردیت ادعا کرد که برنامه Streamlabs – نرم افزار پخش زنده محبوب کاربران توییچ – نیز پشتیبانی از ارزهای دیجیتال را متوقف کرده است. به گفته این کاربر، بروزرسانی جدید برنامه استریم لبز (Streamlabs) از پرداخت با ارز دیجیتال پشتیبانی نمی کند. در زمان نگارش این مطلب، اطلاعات جدیدی از طرف توییچ برای کوین تلگراف ارسال نشده است.

 

وب سایت رزرو اینترنتی Expedia.com در ژوئن ۲۰۱۸ به کوین تلگراف اعلام کرد که پذیرش بیت کوین به عنوان یک روش پرداختی برای رزرو هتل و پرواز در این وب سایت متوقف شده است.

 

 

 

طبق اعلام کوین تلگراف در آگوست ۲۰۱۶، توییچ پیش از این برای پذیرش پرداخت با بیت کوین از کوین بیس به عنوان درگاه پردازش پرداخت استفاده می کرد.

 

متیو دی پیترو (Matthew DiPietro) مدیر اجرایی سابق شرکت توییچ، در سپتامبر سال گذشته به عنوان مسئول ارشد بازاریابی استارتاپ Kin Ecosystem Foundation شروع به فعالیت کرد.

منبع خبر: ارز دیجیتال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics