تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تبلیغات پروژه کلاهبرداری E2C روی لباس استقلال و پرسپولیس در دربی ۸۹ !

تصویری منتسب به لباس دربی ۸۹ بین دو تیم پرطرفدار پرسپولیس و استقلال، در رسانه‌های غیررسمی و حتی رسمی به انتشار رسیده است که تبلیغات پروژه کلاهبرداری E2C روی لباس دو تیم به چشم می‌خورد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ارز دیجیتال، پروژه Electronic Energy Coin یا به اختصار E2C یک طرح هرمی کلاهبرداری است که قبلا درباره آن گزارشی هم منتشر کرده بودیم و با یک جستجوی ساده نیز می‌توان اطلاعاتی از این پروژه بدست آورد. تبلیغات این پروژه روی لباس دو تیم پرطرفدار پرسپولیس و استقلال آن هم در یک بازی بسیاری پرتماشاگر و حساس در نوع خود تا حد زیادی عجیب و به احتمال خیلی زیاد غیرواقعی و هدفدار است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

معمولا لباس رسمی دو تیم پرسپولیس و استقلال برای شهرآورد، یک یا نهایتا دو روز قبل از بازی منتشر می‌شود اما تصویر مذکور حدود یک هفته قبل از زمان برگذاری بازی (۱۰ فروردین) در فضای مجازی به انتشار رسیده است. همچنین وب‌سایت‌های رسمی هیچ‌کدام از دو باشگاه بزرگ پایتخت تاکنون به صورت رسمی از لباس دربی ۸۹ رونمایی نکرده‌اند.

 

همانطور که گفتیم احتمال غیرواقعی بودن تصویر و وجود یک جریان شایعه‌ساز در پشت انتشار آن بسیار بالاست. این شایعه‌ که تاکنون تایید یا تکذیب نشده، در برخی از گروه‌های تلگرامی جنجال آفرین بوده و عده‌ای با توجه به آن، کاربران را ترغیب به سرمایه‌گذاری در پروژه E2C می‌کنند. نکته عجیب اینجاست که برخی خبرگزاری‌های معتبر هم بی خبر از همه جا این شایعه را منعکس کرده‌اند. در این صورت این پروژه کلاهبرداری توانسته با پخش یک تصویر تقلبی در فضای مجازی بدون هیچ‌ هزینه‌ای برای خود در رسانه‌های خبری تبلیغات کند.

 

 

 

با وجود اینکه شواهد زیادی مبنی بر کذب بودن شایعه وجود دارد اما با توجه به تکذیب نشدن آن تا این لحظه، نمی‌توان به طور قطع غیرحقیقی بودن آن را اعلام کرد و باید منتظر رونمایی رسمی از لباس دربی ۸۹ بمانیم. وب‌سایت ارزدیجیتال در این خصوص با باشگاه پرسپولیس تماس گرفت که پرسنل باشگاه اعلام کردند تاکنون هیچ‌ تصویر رسمی از لباس دربی توسط باشگاه منتشر نشده است و از تصویر منتشر شده بی اطلاع هستند.

منبع خبر: ارز دیجیتال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics