تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رد یک شایعه: خبری از پروژه کلاهبرداری E2C روی پیراهن دربی نیست!

دو تیم استقلال و پرسپولیس از دقایقی پیش برای ۸۹ امین بار به مصاف هم رفته‌اند. برخلاف وجود شایعات زیاد مبنی بر وجود تبلیغات پروژه E2C، روی پیراهن این دو تیم هیچ‌گونه تبلیغاتی از این طرح هرمی دیده نمی‌شود و همانطور که قبلا گزارش کردیم، تصاویری که چندی پیش منتشر شده بود، چیزی در حد یک شایعه هدف دار بوده است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ارز دیجیتال، دقایقی قبل از بازی عکسی از رختکن تیم پرسپولیس و همچنین فیلمی از رختکن دو تیم استقلال و پرسپولیس به انتشار رسید که اثبات می‌کنند وجود تبلیغات E2C روی پیراهن این دو تیم فقط شایعه‌ای بی اساس بوده است که متاسفانه چندین رسانه معتبر این شایعه را به اسم واقعیت منعکس کرده بودند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

همانطور که هفته پیش گزارش دادیم، پروژه Electronic Energy Coin یا به اختصار E2C یک طرح هرمی کلاهبرداری است که قبلا درباره آن مطلبی هم منتشر کرده بودیم و با یک جستجوی ساده نیز می‌توان اطلاعاتی از این پروژه بدست آورد. تبلیغات این پروژه روی لباس دو تیم پرطرفدار پرسپولیس و استقلال آن هم در یک بازی بسیاری پرتماشاگر و حساس در نوع خود تا حد زیادی عجیب و غیرواقعی و هدفدار به نظر می‌رسید.

 

 

 

به احتمال قریب به یقین یک جریان شایعه‌ساز در پشت انتشار آن شایعه بوده است که متاسفانه موفق هم عمل کرده و به راحتی توانستند با ساختن یک شایعه بدون هیچ هزینه‌ای پروژه خود را در رسانه‌های فارسی زبان معتبر تبلیغ کنند. همچنین به احتمال زیاد عده زیادی هم با این خیال که تبلیغات این پروژه روی لباس دربی باعث افزایش قیمت توکن‌های E2C می‌شوند، گول خورده و اقدام به سرمایه‌گذاری کرده باشند. البته با توجه به شباهت پیراهن‌ها ممکن است تبلیغات این پروژه در ابتدا انجام شده بوده و مسئولین پس از فهمیدن گاف خود آن را تصحیح کرده باشند.

منبع خبر: ارز دیجیتال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics