تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

قدرت‌نمایی دوباره پادشاه ارزهای دیجیتال/ رشد شدید قیمت بیت کوین پس از شش ماه!

۱۳ فروردین، بیت کوین با رشدی سرسام‌آور در کمتر از دو ساعت از ۴,۲۰۰ دلار به مرز ۴,۸۰۰ دلار رسید و حتی در برخی از صرافی‌ها با قیمت بیش از ۴,۹۰۰ دلار معامله شد. هم‌اکنون که در حال نگارش این گزارش هستیم، هر واحد بیت کوین با قیمت حدود ۴,۶۷۰ دلار معامله می‌شود.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ارز دیجیتال، در حالی که تقریبا تمام ارزهای دیجیتال امروز صعود خوبی را تجربه کرده‌اند، در میان ۲۰ ارز دیجیتال برتر بازار، بیت کوین با افزایش ۱۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، عملکرد بهتری نسبت به بقیه داشته است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

شکسته شدن مقاومت ۴,۲۵۵ دلاریِ بیت کوین در نوع خود برای سرمایه‌گذاران بسیار امیدوار کننده بوده است زیرا آخرین باری که این ارز دیجیتال قیمتی بالاتر از ۴,۵۰۰ دلار داشته است، به نوامبر ۲۰۱۸ یعنی حدود شش ماه پیش باز می‌گردد.

قدرت‌نمایی دوباره پادشاه ارزهای دیجیتال/ رشد شدید قیمت بیت کوین پس از شش ماه!

وضعیت ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار – ۱۳ فروردین ۹۸

 

اتریوم، ریپل و ایاس هم به ترتیب با ۵.۵، ۵.۵ و ۸ درصد رشد، روز خوبی را تجربه می‌کنند. در میان ۲۰ ارز دیجیتال بالایی جدول، پس از بیت کوین، کاردانو، ترون و لایت کوین با به ترتیب ۱۲، ۱۱ و ۱۰ درصد رشد روزانه بهترین عملکرد را دارند.

 

علت رشد قیمت شدید بیت کوین را می‌توان اخبار مثبت چند هفته گذشته از پذیرش ارزهای دیجیتال و همچنین توسعه شبکه و تراکنش‌ها و ثبات قیمت بیت کوین در بالای ۴,۰۰۰ دلار دانست.

 

طبق گفته اغلب سایت‌های خبری بین‌المللی و بررسی شبکه‌های اجتماعی، اغلب تحلیلگران معتقدند که بیت کوین طی روزهای آینده می‌تواند تا قیمت ۵,۵۰۰ دلار هم رشد کند. با این حال برخی از تحلیلگران هم دیدگاهی نزولی درباره روزهای آینده بازار ارزهای دیجیتال دارند.

 

 

 

ارزش کل بازار بیت کوین با این جهش چشم‌گیر به ۸۱ میلیارد دلار افزایش یافت، رقمی که طی شش ماه گذشته شاهدش نبوده‌ایم. سرمایه‌گذاران امیدوار هستند که این شروع قدرتمند در ماه آوریل، پایانی برای بازار نزولی یک سال و نیم گذشته باشد.

منبع خبر: ارز دیجیتال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics