تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مالیات مهم‌ترین عامل هدایت منابع به سمت تولید

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام، مالیات را مهم‌ترین عامل انتقال منابع به بخش دولتی و هدایت آن‌ها به سمت تولید عنوان کرد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از رسانه مالیاتی ایران، عباسپور، مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام با حضور در برنامه رادیویی «بهار ایلام» با اشاره به نام‌گذاری سال جدید با عنوان «رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری، نظام مالیاتی را کانالی مناسب برای تأمین منابع موردنیاز دولت و ارائه خدمات مطلوب به مردم دانست و افزود: عواید حاصل از مالیات می‌تواند جهت توسعه زیرساخت‌های تولیدی بکار گرفته شود و موجبات افزایش تولید و اشتغال را فراهم آورد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی در ادامه به تشریح اقدامات این اداره کل در سال ۹۷ و برنامه‌های سال ۹۸، توزیع عوارض مالیات بر ارزش‌افزوده و تکالیف مودیان پرداخت و تحقق ۱۰۰ درصدی درآمدهای مالیاتی پیش‌بینی‌شده استان در سال ۹۷ را نشانه مشارکت مردم در توسعه اقتصادی استان ارزیابی و از مودیان مالیاتی استان تقدیر و تشکر کرد.


عباسپور، مالیات بر ارزش‌افزوده را از مهم‌ترین درآمدهای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها دانست و اظهار داشت: از سال ۱۳۸۷ تاکنون بیش از ۲۰۰میلیارد تومان از محل عوارض مالیات بر ارزش‌افزوده بین شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، امور عشایری، آموزش و پروش و ورزش و جوانان استان ایلام توزیع‌شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تکالیف مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی اشاره کرد و ارائه اظهارنامه عملکرد، اظهارنامه مالیات بر ارزش‌افزوده و فهرست معاملات فصلی را بخشی از این تکالیف عنوان کرد.

 

 

منبع خبر: سازمان امور مالیاتی کشور
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics