تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مجرم شناخته شدن چهره جمهوری خواه در آمریکا به پولشویی

هیات منصفه دادگاهی در ایالت تگزاس آمریکا یکی از رهبران سابق جمهوریخواهان در کنگره این کشور را به خاطر پول شویی مجرم شناخته است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از وب سایت دکتر صفدری مورخ سه‌شنبه 12 فروردین 1393 هیات منصفه دادگاهی در ایالت تگزاس آمریکا یکی از رهبران سابق جمهوریخواهان در کنگره این کشور را به خاطر پول شویی مجرم شناخته است. تام دِلِی، (Tom DeLay) بین سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ میلادی رهبر اکثریت حزب جمهوریخواه در مجلس نمایندگان بود که دومین مقام ارشد در این رکن کنگره به حساب می آید. اعضای هیات منصفه دادگاهی در تگزاس چهارشنبه (۲۴ نوامبر) پس از ۱۹ ساعت بحث و مشورت تام دِلِی را به خاطر پول شویی در مبارزات انتخاباتی مجرم شناختند. تام دِلِی متهم است که در گذشته حدود ۱۹۰ هزار دلار از مبالغی اهدایی شرکت ها را به طور غیرقانونی و از طریق واسطه به کاندیداهای جمهوریخواه در مجلس ایالتی تگزاس رسانده بود. 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

او پس از اعلام نظر هیات منصفه بار دیگر تاکید کرد که بیگناه است. این سیاستمدار بازنشسته می گوید که به خاطر وابستگی حزبی اش تحت تعقیب قرار گرفته است.  تام دِلِی در زمان جورج بوش، رئیس جمهوری سابق آمریکا، یکی از متحدان مهم او در کنگره بود. جورج بوش پیشتر فرماندار تگزاس بود. تام دِلِی به خاطر موفقیت در حفظ انضباط حزبی و کارایی سیاسی در واشنگتن به "چکش" معروف بود. قرار است که قاضی ایالتی در روز ۲۰ دسامبر حکم خود را علیه وی صادر کند.

 

 

 

 

منبع خبر: دکترصفدری
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics