تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
شناسایی نمایندگان دوشغله توسط بیمه مرکزی

بیمه ‌مرکزی ۵ هزار نمایندة دوشغله را شناسایی کرد/ سه شرکت دارای بالاترین درصد نمایندگان دوشغله

بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در اجرای سیاست های نظارتی و طرح ساماندهی شبکه فروش، اطلاعات نمایندگان و کارگزاران بیمه‌ای را با دستگاه‌های نظارتی مبادله و دو شغله ها را اعلام کرد. / شرکت‌های بیمه آرمان، رازی و کارآفرین بالاترین درصد نمایندگان دوشغله نسبت به کل نمایندگان فعال شرکت (به ترتیب ۴۷، ۲۸ و ۲۴ درصد) را دارا هستند.

اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، بر اساس این طرح، مشخصات بیش از ۵ هزار  نماینده دو شغله برای تعیین تکلیف به موسسات بیمه ابلاغ گردیده‌است. شرکت‌های بیمه موظفند حداکثر ظرف مدت سه ماه نسبت به اصلاح وضعیت این دسته از نمایندگان بیمه اقدام کنند.

 

شایان ذکر است نمایندگان و کارگزاران طبق مقررات مصوب شورای‌عالی‌بیمه مجاز به فعالیت در هیچ شغل دیگری نیستند.

 

طبق این طرح، شرکت‌های بیمه آرمان، رازی و کارآفرین بالاترین درصد نمایندگان دوشغله نسبت به کل نمایندگان فعال شرکت (به ترتیب ۴۷، ۲۸ و ۲۴ درصد) را دارا هستند. در سه شرکت بیمة سامان، پاسارگاد و پارسیان نیز نسبت نمایندگان دوشغله بیش از ۲۰ درصد کل نمایندگان است.

 

 

بر اساس این گزارش، شرکت‌های بیمة سرمد و کوثر کمترین درصد نمایندگان دوشغله نسبت به کل نمایندگان فعال شرکت (به ترتیب۷ و ۱۰ درصد) را دارا هستند.

 

همچنین شرکت‌های بیمة ایران، پاسارگاد و پارسیان بیشترین تعداد نمایندگان دوشغله از مجموع نمایندگان دوشغله (به ترتیب ۱۱۸۷ و ۴۵۳ و ۳۹۴ نفر) و شرکت‌های بیمه سرمد و تعاون کمترین تعداد نمایندگان دوشغله از مجموع نمایندگان دوشغله (به ترتیب ۳۳ و ۳۶ نفر) را به خود اختصاص داده‌اند.

 

منبع خبر: ریسک نیوز
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics