تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

انتصاب در هیئت استانداردهای بین المللی حسابداری

هیئت امنای بنیاد استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی (IFRSF) که مسئول نظارت و راهبری هیئت استانداردهای بین المللی حسابداری (IASB) است تدئو کن دون (Tadeu Cendon) و ریکا سوزکی (Rika Suzuki) را به عنوان عضوهای هیئت منصوب کرد.

آقای کن دون به تقریب 3دهه تجربه کاری در زمینه حسابرسی و مشاوره دارد. او از مؤسسه خدمات حسابداری و مشاوره پرایس واترهاوس کوپرز (PwC) برزیل به هیئت پیوسته است. همچنین او به عنوان مدیر توسعه حرفه ای در انجمن حسابرسان مستقل برزیل (IBRACON) خدمت کرده است.


خانم سوزکی درحالحاضر رهبر استانداردهای بینالمللی گزارشگری مالی و شریک دربخش بیمه در مؤسسه پیدبلیوسی آراتا الالسی (PwC Aarata LLC) در ژاپن است که در آنجا برای موضوعهای حسابداری و گزارشگری در قالب استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی، اصول پذیرفته شده حسابداری ژاپن، و اصول پذیرفته شده حسابداری امریکا  مشاوره می دهد.

 

او همچنین بر بررسی های مربوط به انتقال و به کارگیری استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی در شرکتهای بزرگ چندملیتی و دیگر شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار نظارت می کند. خانم سوزکی عضو کمیته ویژه هیئت استانداردهای حسابداری ژاپن (ASBJ) در زمینه به کارگیری استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی بود.

 

او همچنین کارگروههای انجمن حسابداران رسمی ژاپن  (JICPA)برای استانداردهای بین المللی اصلاح شده ژاپن  (JMIS)و شناسایی درامد را رهبری می کرد. 


 انتصابها برای یک دوره 5 ساله از 1 ماه ژوئیه سال 2019 می باشد.

 

 

منبع خبر: حسابرس
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics