تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کم توجهی سازمان برنامه و بودجه برای تزریق بودجه مناسب به وزارت بهداشت

نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه کم توجهی سازمان برنامه، بودجه ومحاسبات برای تزریق بودجه مناسب به وزارت بهداشت ودرمان توجیه منطقی ندارد،گفت: بودجه وزارت بهداشت و درمان،کفاف تمام هزینه‌های بیماران سرطانی و صعب العلاج را نمی‌دهد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از سلامت نیوز، محمد نعیم امینی فرد در گفت وگو با خانه ملت درباره وضعیت بیماران سرطانی در کشور، گفت: افزایش قیمت دارو، طی پروسه هزینه های درمان بیماران سرطانی و صعب العلاج با بودجه کنونی وزارت بهداشت ودرمان همخوانی ندارد بنابراین الزامی است که دولت در سال 98، خدمات رسانی به بیماران سرطانی و صعب العلاج را در اولویت قرار بدهد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

تامین دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران وظیفه دولت است

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج، لاشار، بنت، آشاردر مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تامین دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای درمان بیماران سرطانی جز وظایف اساسی دولت است که می بایست عملیاتی شود تصریح کرد: کم توجهی سازمان برنامه ،بودجه ومحاسبات برای تزریق مناسب بودجه به وزارت بهداشت و درمان باید رفع شود تا برای خدمات رسانی به بیماران سرطانی با مانع مالی روبرو نباشیم.

 

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی، تمهیدات بودجه ای و قانونی مناسبی برای حمایت از بیماران سرطانی وصعب العلاج داشته است بنابراین الزامی است که وزارت بهداشت ودرمان نیز در طی گزارشی عملکرد خود را در زمینه خدما ت رسانی به بیماران صعب العلاج و سرطانی را اطلاع رسانی کند.

 

 

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس با بیان اینکه کم توجهی سازمان برنامه ،بودجه ومحاسبات برای تزریق بودجه مناسب به وزارت بهداشت و درمان توجیه منطقی ندارد یادآورشد: بودجه وزارت بهداشت کفاف تمام هزینه های بیماران سرطانی و صعب العلاج را نمیدهد.

منبع خبر: سلامت نیوز
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics