تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دستگیری رمالی با حساب بانکی ۲۰ میلیاردی

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری دو رمال با کلاهبرداری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در شهر آبعلی خبر داد .

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از سلامت نیوز، سردار ناظری در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر دائر کردن دفتر رمالی وکلاهبرداری از شهروندان در پوشش دعانویسی، رمالی و جادوگری دستگیری متهمان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵ آبعلی دماوند قرار گرفت.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

او افزود: ماموران پس از اقدامات قانونی ضمن شناسایی دو تن در این رابطه طی هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از دفتر آنها موفق به کشف اقلامی از قبیل :مهره مار، فلزات شرف شمس، کاغذهای دعا، کتاب‌های با مضمون طلسم و دعانویسی شدند.

 

ناظری با اعلام اینکه متهمان پس از دستگیری به مراجع قضائی معرفی شدند، افزود: با حکم مقام قضائی تاکنون مبلغ ۲۰ میلیارد ریال در یکی از حساب های بانکی نامبردگان مسدود و دستورات لازم برای انسداد دیگر حساب های مرتبط با متهمان نیز صادر شده است.

 

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه رمالی‌، فالگیری و بخت‌گشایی چیزی جز کلاهبرداری نیست، گفت: توصیه ما به شهروندان این است که به تبلیغات دروغین این گونه افراد توجهی نکرده و مشکلات خود را از طریق مجاری قانونی و با مراجعه به آموزه‌های دینی پیگیری کرده و سرمایه های زندگی خود را به پای این گونه افراد شیاد نریزند و در صورت هرگونه آگاهی از فعالیت آنان موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

 

 

 

کشف ۵۴ هزار لیتر گازوئیل از یک گلخانه

ناظری گفت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی بخش شریف آباد "پاکدشت" با انجام کار اطلاعاتی و تخصصی از فعالیت یک قاچاقچی سوخت در این شهرستان با خبر شدند و در بررسی دقیق موضوع مشخص شد، متهم اقدام به دپو سوخت قاچاق در یک گلخانه کرده است که با هماهنگی مقام قضائی در بازدید از محل ۳ تانکر بزرگ حاوی ۵۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

براساس گزارش سایت پلیس، ناظری با اشاره به پلمب این گلخانه، ادامه داد: پرونده قضائی تکمیل و به همراه متهم به دادسرا ارسال شد.

منبع خبر: سلامت نیوز
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

سید مجتبی مطهری |   1398/05/18 21:52:26   |
0     0
وقتی مردم کشور ما به این راحتی به این نوع افراد اعتماد میکنند باید هم شاهد همچین رمال هایی با حساب های میلیاردی باشیم که همه اینها از اطبگلاعات ناکافی و خرافی افراد ناشی میشود
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics