تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

راز پولشویی 120 میلیارد ریالی از سوی پلیس فاش شد.

مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان فارس در مهرماه سال جاری رسیدگی به یک پرونده پولشویی را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایران مورخ مهر ماه 94، سردار «احمدعلی گودرزی» رئیس پلیس استان فارس گفت: مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان فارس در مهرماه سال جاری رسیدگی به یک پرونده پولشویی را در دستور کار خود قرار دادند.


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی ادامه داد: مأموران با هماهنگی قضایی و انجام اقدام‌های فنی و اطلاعاتی مشخصات متهمان این پرونده را به دست آوردند و با رصد اقدام‌های مالی انجام شده توسط 15 نفر از مراودین مالی در این پرونده، مشخص شد 6 نفر از آنها در استان فارس زندگی می‌کنند و 9 نفر دیگر در استان‌های شرقی کشور هستند.

 


فرمانده پلیس استان فارس افزود: پس از بررسی سوابق متهمان پرونده، مشخص شد برخی از آنها دارای سابقه کیفری در زمینه خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر هستند.


سردار گودرزی اظهار کرد: در این راستا مجرم اصلی این پرونده که به اتهام حمل، نگهداری و خرید و فروش 2 تن و 500 کیلوگرم مواد مخدر تحت تعقیب قضایی استان فارس بود با اقدام‌های اطلاعاتی به همراه یکی از اشرار سابقه‌دار منطقه شرق کشور در شیراز، شناسایی و دستگیر شد.

 

وی گفت: از اعضای این باند 120 میلیارد ریال پولشویی از طریق معامله مواد مخدر کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده با معرفی به مقام قضایی با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

 

 

 

منبع خبر: ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics