تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

شبی با موزه های قلب پایتخت

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران به برگزاری شبی با موزه اشاره و بیان کرد: بازدید از چهار موزه بافت تاریخی پایتخت در روز هفتم فروردین ماه جاری در قالب این برنامه رایگان است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایرنا، دلاور بزرگ نیا روز سه شنبه گفت: گردشگران می توانند در این روز از ساعت 19 تا 23 از موزه های بافت تاریخی تهران به صورت رایگان بازدید کنند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی تصریح کرد: برنامه شبی با موزه با همکاری و مشارکت موزه های ملی ایران، آبگینه، نقاشی پشت شیشه و موزه هنرهای ملی برگزار می شود.
بزرگ نیا خاطرنشان کرد: اجرای موسیقی سنتی، ایستگاه کودک، موزه و اجرای مسابقات شادی بخشی از دیگر برنامه های شبی با موزه است.


مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران همچنین با اشاره به استقبال گردشگران در ایام نوروز از بناها و موزه های استان تهران گفت: در 10 روز نخست طرح خدمات سفر (از 25 اسفند) بیش از 300 هزار گردشگر از جاذبه های تهران دیدن کرده اند.

 

وی بیان کرد: بیشترین حجم بازدیدها مربوط به موزه آبگینه، کاخ موزه های سعدآباد، گلستان و نیاوران بوده است.

 

 

 

به گفته بزرگ نیا همچنین اجرای نوروزگاه های تهران از هفتم فروردین در برج آزادی، پارک ارم، مجموعه باملند، پارک آب و آتش، دریاچه چیتگر و باغ موزه قصر برپا می شود.
طرح خدمات سفر نوروزی از 25 اسفند تا 17 فروردین ماه ادامه دارد.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics