تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

شمارش معکوس عرضه اولیه سهام برترین اپراتور ارتباطات ثابت در بورس تهران

عرضه اولیه سهام شرکت انتقال داده های آسیاتک در مرحله نهایی بوده و قرار است در آینده ایی نزدیک، سهام برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور در بورس واگذار می شود.

 در پی موافقت 19 اردیبهشت سال جاری هیئت پذیرش بورس با حضور شرکت انتقال داده های آسیاتک در بازار دوم معاملات بورس ، این شرکت آماده عرضه اولیه سهام در آینده ایی نزدیک شد.

 

براساس این گزارش ، هم اکنون آسیاتک به عنوان یکی از شرکت های دارای مجوز FCP از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور، در حال پیگیری سایر مقدمات جهت درج نماد در تابلوی بورس و عرضه اولیه سهام است.

 

این مهم در حالی رخ می دهد که شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در راستای توسعه فعالیت‌ها و کسب و کارو به جهت امکان دسترسی گسترده به انواع روش‌های تأمین مالی، حضور در بورس اوراق بهادار را به عنوان یکی از مهمترین اهداف استراتژیک تعریف و سال گذشته از طریق کارگزاری آتیه به عنوان مشاور پذیرش، فرآیند بورسی شدن را به شکل جدی آغاز کرده و طی این مدت اقدام به تبدیل شرکت از سهامی خاص به سهامی عام و ثبت نزد سازمان بورس و اوراق بهادار کرده که در حال نهایی شدن است.

 

همچنین پس از ثبت نزد سازمان با تخصیص نماد از سوی شرکت بورس اوراق بهادار به آسیاتک، این شرکت آمادگی برگزاری جلسه معارفه عمومی و نهایتاً عرضه عمومی اولیه را خواهد داشت که تاریخ دقیق این رویدادها بزودی اعلام خواهد رسید.

منبع خبر: بورس پرس
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics