تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پرداخت ارز مسافرتی در سال ۹۸ ادامه دارد

با وجود گمانه زنی هایی برای حذف ارز مسافرتی در سال 98، اما همچنان بانک های منتخب از صبح دیروز 17 فروردین ماه قیمت های خود را برای فروش ارز مسافرتی به مسافران ارائه دادند.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از  کارناوال  با وجود گمانه زنی هایی برای حذف ارز مسافرتی در سال 98، اما همچنان بانک های منتخب از صبح دیروز 17 فروردین ماه قیمت های خود را برای فروش ارز مسافرتی به مسافران ارائه دادند. 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

بر اساس این گزارش، شعب منتخب بانک های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان که فروش ارز مسافرتی در آنها انجام می پذیرد، روزانه بعد از دریافت قیمت ارز از سوی بانک مرکزی، شروع به توزیع ارز به مسافران می کنند. 

 

بر همین اساس، هر روز بعد از ساعت 11 قیمت فروش ارز مسافرتی به شعبه های منتخب اعلام می شود و بعد از آن فروش ارز در بانک های عامل آغاز می شود. در ادامه این گزارش آمده است، بر اساس تجربه هفته های اخیر فروش ارز مسافرتی در شعب منتخب محدود است و روزانه این شعب تنها می توانند به تعداد مشخصی از مسافران ارز بفروشند. 

 

در همین راستا، شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی امروز 18 فروردین، طبق روال گذشته بعد از ساعت 11 آغاز به کار کردند و هر یورو را به مسافران با قیمت 15 هزار و 450 متر تومان و 6 ریال می فروشند که با احتساب کارمزد 7 در هزار به رقمی در حدود 15 هزار و 480 تومان می رسد. 

 

مسافران خارج از کشوری که قصد تهیه ارز مسافرانی دارند باید اسناد و مدارک خواسته شده خود را به شعب بانک های عامل ارائه کنند تا بتوانند برای کشورهای همسایه و مشترک المنافع حداکثر 500 یورو و برای سایر کشورها 1000 یورو خریداری کنند.

منبع خبر: کارناوال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics