تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

نقش فاینکس در افزایش اعتماد به بورس

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه می‌تواند به افزایش اعتماد و اقبال به ابزارهای موجود در بورس منجر شود.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، فرهنگ حسینی با اشاره به اینکه بازار سرمایه طی چند سال اخیر در حال تحول و پوست‌اندازی شامل ایجاد حوزه‌های جدید معاملاتی و ابزارهای تازه است به تسنیم ‌گفت: با در نظر گرفتن این موضوع که بازار سرمایه نقش مناسبی در بازار پول و بدهی کسب کرده است، شاهد حضور استارت آپ‌های مختلفی در حوزه بازار سرمایه هستیم.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: بنابراین گسترش این بازار و ورود بازیگران جدید سبب می‌شود که فاینکس ۲۰۱۹ محلی برای تبادل اطلاعات و معرفی محصولات جدید باشد.

این کارشناس بازار سرمایه با مثبت دانستن این رویداد برای معرفی خدمات به عموم مردم تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه می‌تواند به افزایش اعتماد و اقبال به ابزارهای موجود در این بازار منجر شود. در یک نمونه بسیار مهم با وجود توقف صدور و ابطال صندوق‌های سرمایه‌گذاری در شعب بانک‌ها، شاهد استقبال سرمایه‌گذاران برای خرید این واحدها از طریق تامین سرمایه‌ها و سامانه‌های آنلاین بوده‌ایم.

 

حسینی ابزارهای نوین مانند صندوق طلا و صندوق‌های کالایی را گزینه‌هایی جذاب برای مردم جهت سرمایه‌گذاری دانست که می‌تواند با معرفی مناسب، سبب جذب گسترده سرمایه‌های بازارهای مشابه و ابزارهای فیزیکی شود.

 

وی ادامه داد: گسترش حمایت از کسب و کارهای نوین برای حضور و معرفی ابزارها و فن‌آوری‌ها و همچنین پوشش مداوم و دائمی این موضوعات و ابزارهای بازار سرمایه در رسانه‌های مختلف می‌تواند به اثربخشی بیشتر چنین رویدادهایی منجر شود.

 

حسینی گفت: با فرض باقی ماندن وضعیت تولید و فروش سال ۹۷ در سال جدید، بازار سرمایه توان رشد و سودآوری مناسب تحت تاثیر رشد قیمت ارز را دارد.

 

منبع خبر: سنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics