تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

فتح کانال ۱۹۵ هزار واحدی

شاخص کل بورس اوراق بهادار در پایان معاملات امروز با افزایش ۱۲۲۴ واحدی به رقم ۱۹۵ هزار و ۲۰۲ واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن نیز با افزایش ۶۸۳ واحدی عدد ۳۸ هزار و ۸۶۰ واحد را نمایش داد. امروز همچنین آیفکس با افزایش ۳ واحدی روی رقم دو هزار و ۴۷۶ واحد ایستاد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، امروز شنبه بیست و چهارم فروردین ماه با معامله سه میلیارد و ۳۸۶ میلیون سهم و اوراق مالی در ۲۹۰ هزار و ۴۱۶ نوبت ، ارزش کل معاملات نقدی بورس تهران به بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان رسید.

 

در معملات امروز بورس تهران نماد های کچاد، پارسان و رمپنا به ترتیب با ۲۶۱، ۱۹۵ و ۱۶۵ واحد افزایش بیشترین تأثیر مثبت و در مقابل نمادهای فملی، پارس و وبملت به ترتیب با ۹۵، ۸۲ و ۷۸ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی در محاسبه شاخص را به نام خود ثبت کردند. همچنین وبملت، خساپا و خودرو پربیننده ترین نمادهای امروز بورس تهران بودند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

طی معاملات امروز نمادهای معاملاتی شرکت گروه دارویی برکت،  شرکت فرآورده‌ های ‌غذایی ‌و قندی ایرانشهر، شرکت گروه‌ صنعتی سپاهان‌، شرکت تولیدی ‌مهرام‌، شرکت سیمان کردستان، شرکت قند اصفهان‌، شرکت سیمان‌غرب‌، شرکت سیمان ‌هگمتان‌ متوقف و نمادهای معاملاتی شرکت شهد ایران، شرکت خوراک دام پارس، شرکت داروسازی زهراوی، شرکت سیمان شمال و بانک سینا بازگشایی شدند.

 

به گفته برخی کارشناسان بازار سرمایه، احتمال عبور شاخص از رکورد گذشته وجود دارد و در میانه معاملات امروز تالار شیشه ای نیز، نماگر بورس تهران با ۱۳۷۶ واحد افزایش برای اولین بار در تاریخ ۵۰ ساله خود از رقم ۱۹۵ هزار و ۳۵۵ واحد عبور کرد اما در پایان با ۱۴۳ واحد عقب نشینی روی عدد ۱۹۵ هزار و ۲۰۲ ایستاد. سیگنال‌های بنیادی بورس تهران رشد کم سابقه ارزش معاملات در چند روز اخیر را رقم زده و محصول این فرآیند افزایش فعالیت سهامداران حقیقی و ورود پول‌های تازه به بازار سهام است.

منبع خبر: سنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics