تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بازارهای آسیایی در تلاطم بانک های آمریکا

بازارهای آسیایی در ساعات معاملاتی امروز با روند نوسانی همراه شدند در حالی که پیش بینی انتشار گزارش های عملکرد ناامید کننده بانک ها در بازار آمریکا موجب افت قیمت سهام این صنعت در وال استریت شد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، بازارهای آسیایی در معاملات امروز با روند نوسانی همراه شدند در حالی که شاخص آسیا پاسفیک به غیر از ژاپن با تغییرات اندکی معاملات را ادامه داد و شاخص شانگهای با از دست دادن ۰.۱ درصد از ارزش خود نسبت به روز گذشته، معاملات را خاتمه داد.

این در حالی است که، این متغیر روز گذشته به بیشترین میزان رشد نسبت به ماه جولای سال ۲۰۱۸ میلادی رسیده بود . در این بین، انتشار داده های اقتصادی در چین و کاهش میزان نگرانی در خصوص اقتصاد شکننده جهانی موجب رشد شاخص آسیا پاسفیک در روز گذشته بود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

از سوی دیگر، نزدیک شدن به مهلت اعلام شده توسط ترامپ برای رسین به یک توافق نهایی هیجان جدیدی را وارد بازارها کرده است.

بر این اساس، شاخص کاسپی کره جنوبی باافت ۰.۱ درصدی همراه شد و شاخص اس اند پی استرالیا نیز ۰.۵ درصد مثبت شد. شاخص نیکی ژاپن ۰.۲ درصد رشد کرد.

ماساهیرو ایچیکاوا، تحلیل گر ارشد موسسه مدیریت دارایی میتسویی در این خصوص بیان داشت: بازارهای آسیایی پس از رشد چشمگیر روهای گذشته حالا با ثبات نسبی همراه شده اند و هم اکنون زمان حساسی برای این بازار است . به این دلیل که به تمام اخبار منفی واکنش نشان می دهند و از قله های فتح شده خود سقوط می کنند.

 

اما در بازارهای کالایی، قیمت آتی نفت وست تگزاس امروز با افت ۰.۱ درصدی به هر بشکه ۶۳ دلار و ۳۰ سنت رسید و قیمت نفت برنت دریای شمال با کاهش ۰.۰۶ درصدی هر بشکه ۷۱ دلار و ۱۴ سنت داد و ستد شد.

قیمت طلا نیز با کاهش ۰.۳ درصدی به هر اونس یک هزار و ۲۸۶ دلار رسید.

منبع خبر: سنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics