تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

عرضه مواد پلیمری و شیمیایی در بورس کالا

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز شنبه ۳۱ فروردین ماه میزبان عرضه ۱۱ هزار و ۳۸۹ تن مواد پلیمری و مواد شیمیایی است.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، ۳۱ هزار و ۴۸ تن قیر و ۸ هزار تن گوگرد در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود.

این گزارش حاکی است، ۱۰۴ تن آنیلین، ۲۱۸ تن شیرخشک، ۵۰۰ تن کود مایع ازته و یک هزار و ۷۴ تن نخ پلی استر در بازار فرعی بورس کالای ایران عرضه می شود.

 

همچنین تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران، روز چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه، میزبان دادوستد ۲۳ هزار و ۹۶۶ تن مواد شیمیایی بود.طی این روز و در تالار مذکور ۴ هزار و ۲۸ تن مواد پلیمری، ۳ هزار و ۴۵ تن قیر، ۷ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم و یک هزار و ۲۰۰ تن سلاپس واکس نیز معامله شد.

این گزارش حاکی است، طی این روز ۹ هزار و ۴۱۰ تن قیر نیز در تالار صادراتی بورس کالای ایران به فروش رسید. تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران هم در این روز شاهد معامله یک هزار و ۵۰۰ تن شمش هزار پوندی آلومینیوم، ۳ هزار و ۳۰۰ تن سبد میلگرد، ۲۴۰ تن شمش روی و ۱۰ هزار تن شمش بلوم بود.

منبع خبر: سنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics