تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

انتشارات بورس مرجع کتب مالی در کشور و منطقه می شود

انتشارات بورس در هفتمین حضور خود در نمایشگاه بین المللی کتاب با بیش از ۱۵۰ عنوان متنوع تخصصی و عمومی در این نمایشگاه شرکت کرده است .

یاسر فلاح، مدیر مسوول انتشارات بورس با اعلام این خبر  گفت: انتشارات بورس که انتشار کتاب با محوریت‎های سواد مالی، حقوق در بازار سرمایه، فناوری اطلاعات در بازار سرمایه، مالی اسلامی و مالی عمومی را در اولویت خود قرار داده، در حال تبدیل به مرجع انتشار کتاب‎های مالی در سطح کشور و منطقه است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس افزود: ما در انتشارات بورس کتاب های دیگری را هم در زمینه حسابداری و حسابرسی در بازار سرمایه، اقتصاد مالی و همچنین موضوعات بین‎رشته‎ای مرتبط با بازار سرمایه به عنوان اولویت بعدی خود روانه بازار کرده ایم و امسال برای مراجعان به غرفه انتشارات بورس و فعالان و کارکنان ارکان بازار سرمایه ۲۰ درصد تخفیف در نظر گرفته ایم.

 

 فلاح با اشاره به عملکرد موفق انتشارات بورس در دوره های گذشته اظهار داشت: انتشارات بورس با رای کمیته علمی جشنواره انتخاب کتاب و ناشر برتر سال ۱۳۹۴و بر اساس بررسی های میدانی، به دلیل انتخاب موضوعات بدیع و ارزشمند درحوزه نشر و عرضه بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب تخصصی مالی در جشنواره انتخاب کتاب و ناشر برتر سال ۱۳۹۴ برگزیده شد.

 

مدیر مسوول انتشارات بورس افزود: امسال در پنجمین رویداد رونمایی، از کتاب های مختلفی از جمله کتاب "سواد مالی شخصی" رونمایی شد که با استقبال خوب مخاطبین بازار سرمایه همراه شده است . همچنین در بخش فرهنگ سازی، نشست هایی با تحلیلگران ، نویسندگان برتر کتاب های بورسی و دیگر صاحبنظران این بازار برگزار می کنیم و با دانشگاه هایی همچون علامه طباطبایی و الزهرا همکاری های مشترکی در حال انجام است .

 

وی ادامه داد: انتشارات بورس بولتن‎ها، فصلنامه‎های سازمان بورس ، محصولات نرم‎افزاری همچون دی وی دی حاوی متن کتاب، کتاب گویا و فلش کارت هم عرضه می کند . علاوه بر این، مجموعه کندو با رویکرد آموزش، فرهنگ‎سازی و ارتقای سطح سواد و هوش مالی گروه کودک و نوجوان را ایجاد کرده ایم.

 

فلاح با اشاره به ارتباط و همکاری نزدیک سازمان بورس با بورس های کشورهای اسلامی درخصوص انتشار متون مالی - اسلامی گفت: تصمیم داریم در حوزه مالی - اسلامی ، مجموعه ای از مستندات را که به تازگی به عربی ترجمه شده برای بورس های عمان، عراق، سوریه و دیگر کشورهای اسلامی ارسال کنیم.

 

 

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در پایان خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ سرمایه‎گذاری ، ارتقای دانش و سواد مالی و ارتباط با کنشگران فعال در بازارهای مالی از جمله اهدافی است که در این حوزه دنبال می شود .

 

 یادآور می شود: انتشارات بورس که وابسته به سازمان بورس و اوراق بهادار است ، با هدف گسترش فرهنگ سرمایه‎گذاری در شهریور ۱۳۹۰ مجوز خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد و زیر نظر شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس فعالیت می کند .

 

غرفه انتشارات بورس در نمایشگاه کتاب در شبستان اصلی ، راهروی ۲۷، غرفه ۴۲ واقع شده است. علاقه مندان همچنین می توانند از طریق پایگاه اینترنتی انتشارات بورس به نشانی boursepub.ir برای سفارش کتاب های خود اقدام کنند . فروشگاه دائمی انتشارات بورس در میدان ونک خیابان ملاصدرا پلاک ۲۵ قرار دارد .

منبع خبر: سنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics