تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

شاخص ۲۲۰ هزارتایی شد

شاخص کل بورس ، امروز در آخرین روز معاملاتی هفته جاری با رشد ۳۴۶۷ واحدی ، اولین بار کانال ۲۲۰ هزار واحدی را فتح و رکورد بی سابقه ۲۲۰ هزار و ۱۰۹ واحدی را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، امروز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت۹۸  تمام شاخص ها با رشد مواجه شدند؛ شاخص کل با ۳۴۶۷ واحد رشد به ۲۲۰ هزار و ۱۰۹ واحد، شاخص قیمت وزنی - ارزشی با ۹۹۹ واحد افزایش به ۶۳ هزار ۴۳۴ واحد، شاخص کل هم وزن با ۷۷۲ واحد رشد به ۴۴ هزار و ۶۵۱ واحد، شاخص قیمت هم وزن با ۵۳۸ واحد افزایش به ۳۱ هزار و ۱۱۱ واحد رسید.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

همچنین شاخص آزاد شناور با ۳۶۵۳ واحد صعود، به ۲۴۸ هزار و ۵۴ واحد، شاخص بازار اول با ۲۵۴۲ واحد افزایش به ۱۶۵ هزار ۳۴۰ واحد و شاخص بازار دوم با ۶۹۵۲ واحد صعود ، به ۴۲۳ هزار و ۲۵۶ واحد رسید.

 

نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می کند: قیمت سهام نمادهای «بورس، غبهشر، فلامی، کسرام، پدرخش، غچین و سفار» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «ستران، غدشت، شسینا، غدام، غاذر، کحافظ و تکنو» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.

همچنین بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را ۷ نماد «جم با ۲۴۳ واحد، رمپنا با ۲۱۲ واحد، وامید با ۱۸۳ واحد، فملی با ۱۴۵ واحد، فولاد با ۱۳۸ واحد، همراه با ۱۳۴ واحد، و فارس با ۱۲۸ واحد» رشد، به جا گذاشتند.

 

بر اساس این گزارش،  امروز شاخص های صنایع تالار شیشه ای نیز با رشد مواجه شدند؛  شاخص صنایع «انتشار و چاپ با ۱۸۷۸۹ واحد صعود به ۴۰۲ هزار و ۳۹۳ واحد، وسایل ارتباطی با ۲۱۴ واحد افزایش به ۴ هزار و ۶۰۵ واحد، فنی مهندسی با ۸۱ واحد رشد به یک هزار و ۸۰۴ واحد، حمل و نقل با ۲۵۸ واحد افزایش به ۶ هزار و ۱۲۱ واحد، ذغالسنگ با ۲۱۷ واحد رشد، به ۶ هزار و ۲۸۵ واحد، چند رشته ای صنعتی با ۶۸۷ واحد افزایش به ۲۲ هزار و ۱۰۹ واحد، ماشین آلات با ۱۳۶۵ واحد رشد به ۴۴ هزار و ۷۱۵ واحد» رسید .

 

امروز در پایان معاملات بورس، ۵ میلیارد و ۳۰ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۱۶ هزار و ۵۸ میلیارد تومان در ۳۲۲ هزار نوبت معاملاتی در بورس معامله شد و ارزش بازار به ۸۴۷ هزار و ۸۱۹ میلیارد تومان رسید.

منبع خبر: سنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics