تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

افزایش بیش از ۴ هزار واحدی شاخص کل

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز هم روند رکورد شکنی را ادامه داد و با افزایش ۴ هزار و ۴۸۰ واحد به رقم ۲۲۴ هزار و ۵۸۹ واحد رسید.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، امروز ارزش روز بازار بورس اوراق بهادار تهران ۸۶۵ هزار میلیارد تومان شد و معامله‌گران بورس اوراق بهادار تهران بیش از ۶ میلیارد اوراق حق تقدم و سهام در قالب ۳۶۰ هزار نوبت معامله و به ارزش ۱۶۰۲ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

 

به این ترتیب، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با افزایش ۴ هزار و ۴۸۰ واحد به رقم ۲۲۴ هزار و ۵۸۹ واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن با افزایش ۱۲۳۶ واحد به رقم ۴۵ هزار و ۸۸۷ واحد رسید.در جریان معاملات امروز  بیشترین تاثیر را نمادهای فولاد، فخوز و امید، تاپیکو، اخابر، وبملت، رانفور، بر روند مثبت شاخص داشته‌اند.  شاخص قیمت با افزایش ۱۲۹۱ واحد به ۶۴ هزار و ۷۲۵ واحد و شاخص قیمت هم وزن به  ۳۱ هزار و ۹۷۳ واحد رسید.

شاخص بازار اول بورس با ۳هزار و ۵۰۱ واحد افزایش به ۱۶۸ هزار و ۸۴۱ واحد و شاخص بازار دوم با افزایش ۷ هزار و ۹۸۶ واحد به رقم ۴۳۱ هزار و ۲۴۲ واحد رسید.

منبع خبر: سنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics