تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کارگاه ضوابط تهیه گزارش تفسیری مدیریت

کارگاه "ضوابط تهیه گزارش تفسیری مدیریت" با هدف آشنایی ناشران بورسی با ضوابط تهیه گزارش تفسیری مدیریت و رفع ابهامات ناشران در خصوص تهیه این گزارش با هماهنگی مدیریت امور ناشران بورس تهران و با همکاری سازمان بورس ، روز گذشته در محل سپرده گذاری برگزار شد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) ، با عنایت به اصلاح دستورالعمل افشا در سال ۹۶، یکی از مهم ترین اصلاحات صورت گرفته در این دستورالعمل جایگزین شدن گزارش تفسیری مدیریت به جای گزارش پیش بینی عملکرد سالانه است به نحوی که ناشران پذیرفته شده در بورس مکلفند گزارش تفسیری مدیریت را همراه با صورت‌های مالی میان دوره ای ۳، ۶ و ۹ ماه و صورت های مالی سالانه، تهیه و افشا کنند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

گزارش تفسیری مدیریت گزارشی از صورت‌های مالی و دیگر داده‌های آماری ناشر است که به باور مدیریت شرکت ها، به فهم و درک بیشتر سهامداران از وضعیت مالی فعلی و آینده، تغییرات در وضعیت مالی و نتایج عملیات شرکت کمک خواهد کرد.

 

همچنین مقررات و ضوابط تهیه گزارش تفسیری، جایگاه گزارش تفسیری مدیریت در فرایند گزارشگری مالی، اهداف گزارش تفسیری مدیریت، عناصر گزارش تفسیری مدیریت از اهم موارد ارائه شده در این دوره آموزشی بود.

 

شایان ذکر است: در این کارگاه کارشناسان مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار جهت پاسخگویی به سوالات ناشران در خصوص نحوه تهیه و تنظیم گزارش تفسیری مدیریت حضور داشتند.

 
 

منبع خبر: سنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics