تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کتاب رمز موفقیت در بورس (جلد دوم) را از انتشارات بورس بخواهید

چگونه شخصیت روانی معامله‌گر بر استراتژی سرمایه‌گذاری او تاثیر می‌گذارد؟ پرسشی بنیادی است که در جلد دوم مرز موفقیت در بورس به آن پرداخته می‌شود.

 به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، جلد دوم کتاب «مرز موفقیت در بورس» در فروشگاه انتشارات بورس در دسترس عموم قرار گرفت. گفتنی است، جلد نخست از مجموعه چهار جلدی مرز موفقیت در بورس، اسفند سال پیش منتشر شده بود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

آدرین لاریس طغرایی، نویسنده این کتاب می‌نویسد: میان شخصیت معامله‌گران و انتخاب رویکرد، شیوه و تکنیک معامله و زمان ورود آنان به معاملات ارتباط نزدیک و معناداری، وجود دارد. او «پایداری احساسی» را از مولفه‌های اساسی برای دستیابی به بهترین نتیجه در معاملات می‌داند و درعین حال، تغییر پذیری احساسی را برای معامله‌گرانی که قادر به کنترل مسائل روحی و روانی خود نیستند، به مثابه یک تله تشبیه می‌کند.

 

طغرایی، تاکنون ۱۳ کتاب در حوزه روانشناسی تجارت و بورس تألیف کرده و مورد توجه بسیاری از ناشرین و مجلات مالی قرار گرفته است، او با بهره‌گیری از ۲۰ سال تحصیل درعلم مدل‌سازی عالی و دیگر رشته‌های روانشناسی به مشتریان خود کمک کرده تا از طریق غلبه بر محدودیت‌هایشان به سطوح جدیدی از موفقیت دست یابند.

 

کتاب «مرز موفقیت در بورس» با قلم مهدی صفایی قادری و محبوبه حاجی زاده به زبان فارسی ترجمه شده که شامل ۴ جلد می شود که به تازگی جلد دوم آن با حمایت مالی تأمین سرمایه سپهر توسط انتشارات سازمان بورس منتشر شده است.

 

این کتاب دارای ۳۶ فصل است که در هرفصل لاریس طغراییمعامله‌گران را به گروه های مختلف از نظر رفتاری و ابعاد روحی و روانی تقسیم می‌کند و به بررسی ویژگی‌های روان شناختی و رفتاری هرگروه می‌پردازد.

 

 

علاقمندان به دریافت این کتاب می‌توانند به فروشگاه انتشارات بورس واقع در خیابان ملاصدرا جنب ساختمان سازمان بورس مراجعه کرده یا از طریق سایت http://boursepub.ir/ کتاب مورد نظر را خریداری کنند.

 

منبع خبر: سنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics