تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

شاخص در راه فتح قله تاریخی

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس تهران با افزایش ۳۹۹۴ واحدی، نقطه ۲۱۱ هزار و ۷۴۶ واحد را نشان داد. شاخص هم وزن نیز با افزایش ۱۳۴۸ واحدی به عدد ۴۵ هزار ۲۳۱ واحدی رسید و شاخص بازار اول عدد ۱۵۸ هزار واحد را نمایش داد و شاخص بازار دوم روی عدد ۴۰۷ هزار و ۷۱۷ واحد ایستاد. آیفکس نیز با افزایش ۴۸ واحدی ۲ هراز ۵۸۸ واحد را ثبت کرد.

 به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، امروز با دست به دست شدن  ۵ میلیارد و ۲۱۹ میلیون سهم و اوراق و بهادار طی ۲۸۴ هزار نوبت داد و ستد ارزش معاملات به بیش از یک هزار و ۴۰۷ میلیارد تومان رسید.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

در معاملات امروز نمادهای شپنا، شبندر، فارس، وبملت و فولاد به ترتیب با ۲۴۳، ۲۱۷ و ۲۱۲، ۲۰۲ و ۱۹۹ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای شبدیس، جم و فملی به ترتیب با ۷۷، ۳۱ و ۱۶ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز وبملت، خساپا، وتجارت، خودرو و فولاد پربیننده‌ترین نمادهای بورسی بودند. در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، بانک برترین گروه صنعت شد و خودرو و سیمان به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به نام خود ثبت کردند.

 

طی معاملات امروز نماد شرکت های فرآوری مواد معدنی ایران(فرآور)، ایران دارو(دیران)، لیزینگ ایران(ولیز)، کارخانجات داروپخش(دارو)، داروسازی دکتر عبیدی(دعبید)، افست(چافست)، تجارت الکترونیک پارسیان (رتاپ۱)، تایدواترخاورمیانه‌ (حتاید۱)،  شرکت گلوکوزان‌ (غگل۱)، توسعه‌ساختمان (ثاخت۱)، موتوژن‌ (بموتو۱) و لبنیات‌کالبر (غالبر۱) متوقف و در مقابل نماد شرکت های بانک خاورمیانه(وخاور)، حمل و نقل توکا(حتوکا)، دوده صنعتی پارس(شدوص)،تولید مواد اولیه داروپخش(دتماد)، صنایع کاغذسازی کاوه(چکاوه)، ایران دارو(دیران)، قند نیشابور(قنیشا) و توسعه معدنی و صنعتی صبا نور(کنور) بازگشایی شد.

 

شاخص بورس تهران امروز نیز همچون روز گذشته روند صعودی در پیش گرفت. تدپیکس امروز به رغم حجم بالای عرضه ۴ هزار واحد دیگر افزایش یافت و به کانال ۲۱۱ هزار واحدی وارد شد. به نظر می رسد شاخص  با سرعت در مدار صعودی حرکت می کند و  به گفته کارشناسان بازار سرمایه در مسیر فتح قله تاریخی قرار گرفته است.

منبع خبر: سنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics