تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بررسی چارچوب حاکم بر معاملات دارندگان اطلاعات نهانی در بورس‌های اوراق بهادار

گزارش "بررسی چارچوب حاکم بر معاملات دارندگان اطلاعات نهانی در بورس‌های اوراق بهادار" توسط بورس اوراق بهادار تهران منتشر شد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از  پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، این گزارش برگرفته از گزارشی با عنوان «معاملات نهانی؛ چگونگی قانون‌گذاری آن توسط حوزه‌های قضایی » است که توسط کمیته‌ کشورهای نوظهور در سازمان بین‌المللی کمیسیون‌های اوراق بهادار  تهیه شده است.

در این گزارش آمیخته‌ای از مقررات معاملات نهانی ارائه شده است. به‌عبارت‌دیگر رایج‌ترین ویژگی‌های معاملات نهانی و مقررات طراحی‌شده برای جلوگیری از آن شرح داده می‌شود. شایان ذکر است که اگرچه رویکرد کشورهای مختلف نسبت به مقررات معاملات نهانی مشابه است اما تفاوت‌های چشمگیری نیز وجود دارد. به همین دلیل، این گزارش تنها یک راهنمای کلی برای ایجاد یا اصلاح مقررات مربوط به معاملات نهانی و چارچوبی برای جلوگیری از آن فراهم می‌کند.

علاقه مندان برای مشاهده گزارش کامل اینجا را کلیک کنید.

منبع خبر: سنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

ریحانه زارع |   1399/06/05 19:40:42   |
0     0
گزارش "بررسی چارچوب حاکم بر معاملات دارندگان اطلاعات نهانی در بورس‌های اوراق بهاداربرگرفته از گزارشی با عنوان «معاملات نهانی؛ چگونگی قانون‌گذاری آن توسط حوزه‌های قضایی » است که توسط کمیته‌ کشورهای نوظهور در سازمان بین‌المللی کمیسیون‌های اوراق بهادار تهیه شده است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics