تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اختصاص۱۰۸۰هکتار زمین دولتی برای ساخت انبوه مسکن

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن از اختصاص ۱۰۸۰ هکتار زمین برای احداث پروژه‌های آماده‌سازی زمین، انبوه‌سازی و خدماتی با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، علی نبیان با اشاره به ابلاغ اخیر وزیر راه و شهرسازی، از آمادگی ادارات کل راه و شهرسازی استانها در اختصاص زمین به سرمایه گذاران بخش خصوصی برای تولید مسکن خبر داد و افزود: حدود یک میلیون و پانصد هزار هکتار زمین در سراسر کشور تحت اختیار سازمان ملی زمین و مسکن قرار دارد که با شناسایی و برنامه ریزی های ابتدایی مقرر شده ۱۰۸۰ هکتار این زمین ها به زودی برای ساخت و ساز در اختیار سرمایه گذاران بخش خصوصی قرار گیرد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی، ۶۰ درصد هزینه تمام شده مسکن را مربوط به ارزش زمین دانست و ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح امیدواریم بتوانیم بخشی از مشکلات مسکن مردم کشور را حل کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیاتی شدن طرح اقدام ملی در کشور خبر داد و گفت: بر اساس این طرح ظرف دو سال آینده ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور ساخته خواهد شد.

 

تکمیل پروژه های مسکن مهر تا پایان ٩٨

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، درباره آخرین وضعیت اتمام پروژه های مسکن مهر نیز اظهار داشت: با پیگیری های وزیر راه و شهرسازی تا کنون پرونده مسکن مهر در ۵ استان بسته شده و امیدواریم تا پایان سال در سایر استان ها نیز شاهد اتمام پروژه های مسکن مهر به جز پروژه هایی که مشکلات حقوقی دارند باشیم.

 

 

بر اساس این گزارش، وزیر راه و شهرسازی در نامه ای به مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها دستور داد که با اهتمام ویژه و با محوریت سازمان ملی زمین و مسکن حداکثر توان و تلاش خویش را برای احداث پروژه‌های آماده‌سازی زمین، انبوه‌سازی و خدماتی با مشارکت بخش خصوصی به کار گیرند.

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics