تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

راه اندازی قطار تهران-آنکارا از اول تیر

مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: از اول تیرماه هفته ای یک قطار مسافری از تهران به شهر آنکارا و یک قطار مسافری از تهران به شهر وان در ترکیه و بالعکس برقرار خواهد شد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، سعید رسولی در یک نشست خبری که در حال برگزاری است، اظهار داشت: از اول تیرماه هفته‌ای یک قطار مسافری از تهران به شهر آنکارا و یک قطار مسافری از تهران به شهر وان در ترکیه و بالعکس برقرار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت راه آهن یادآور شد: در سفر اخیر هیأت ایرانی به ترکیه همچنین مقرر شد یک قطار گردشگری در هر هفته از ترکیه به ایران بیاید و از ایران نیز یک قطار گردشگری به ترکیه برود که هنوز نهایی نشده و قرار است وزارت گردشگری ترکیه آن را بررسی و نهایی کند.

رسولی افزود: بلیت قطارهای مسافری نیز قرار است ۲۲ درصد افزایش یابد و پیش فروش آنها از ۱۹ خرداد آغاز خواهد شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

به گفته معاون وزیر راه، راه آهن خواهان افزایش بلیت قطار نیست اما هزینه‌های تحمیلی بر شرکت‌های ریلی بیشتر است.

وی یادآور شد: قیمت بلیت قطار مسافری تهران آنکارا ۴۳ یورو و به صورت ترکیبی خواهد بود و مسافران قطار را در مرز ایران و ترکیه تعویض کرده و پس از رسیدن به ایستگاه دریاچه وان، بقیه مسیر را با شناورهای مسافری طی می‌کنند.

 

مدیرعامل راه آهن تأکید کرد: نرخ بلیت قطار مسافری تهران- وان نیز ۲۰ یورو تعیین شده و مسافران این مسیر را در ۲۰ ساعت طی می‌کنند؛ این در حالی است که تهران آنکارا با قطار مسافری در ۶۰ ساعت طی خواهد شد.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics