تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

همه محکومین مهریه تعیین تکلیف شده‎اند/ تاکید بر آزادسازی بستر رودخانه‎ها برای جلوگیری از خطرهای احتمالی

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی گفت: با اجرای دقیق سیاست‌های قوه و توجه به کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها هیچ محکوم مهریه در استان وجود ندارد و همه محکومین مهریه تعیین تکلیف شده‌اند.

 به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری میزان؛ حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری زنجان در جلسه شورای قضایی اظهار کرد: زمان حضور بنده در استان تعداد محکومان مهریه ۱۳۵ نفر بود، اما هم اکنون با اجرای دقیق سیاست‌های قوه و توجه به کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها هیچ محکوم مهریه در استان وجود ندارد و همه محکومین مهریه تعیین تکلیف شده اند و مطلقا در بحث مهریه زندانی نخواهیم داشت. از شورا‌های حل اختلاف هم نمیپذیریم کسی را برای مهریه به زندان بفرستد.

 

وی با اشاره به بحث رودخانه‌ها گفت: بایستی به بحث رودخانه‌ها اهتمام و توجه ویژه داشته باشیم. دو کار و وظیفه برعهده سازمان‌ها گذاشته ایم یکی سازمان بازرسی و یک وظیفه نیز برای دادستان‌ها و روسای دادگستری‌ها که باید تلاش کنند تمام بستر رودخانه‌ها آزاد سازی شود تا از خطرات احتمالی آن جلوگیری شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی در این جلسه به مبارزه با قاچاق نیز تأکید کرد و افزود: با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به سال رونق تولید، یکی از موارد مهم در این راستا مبارزه جدی با قاچاق کالا می‌باشد و یکی از مظاهر مهم بستر سازی این امر، مبارزه جدی با قاچاق می‌باشد، مسامحه در برخورد با مفسدان، پذیرفتنی نیست.

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics