تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

افزایش ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصدی قیمت خودرو منطقی نیست

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه افزایش ۲۰۰ تا ۳۰۰درصدی قیمت خودرو منطقی نیست، گفت: دلایل منطقی برای ماندن خودروهای ناقص کف کارخانجات وجود دارد و خودروساز دست به دپو نمی زند.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از تسنیم، سید تقی کبیری درخصوص خودروهای ناقص کف کارخانجات و شائبه احتکار و دپو در خودروسازی ها گفت: مساله احتکار و انبار خودرو در خودروسازی ها اصلاً قابل قبول و منطقی نیست و وجود خودروهای ناقص به معنی احتکار نیست، دسته‌ای از دلایل منطقی برای ماندن خودروهای ناقص کف کارخانجات وجود دارد و خودروساز دست به دپو نمی زند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی افزود: این مسئله قابل قبول است که خودروساز قادر به تأمین برخی قطعات نیست و لازم است در این مسیر وزارت صنعت، معدن و تجارت بیش از گذشته این صنعت را مورد حمایت خود قرار دهد.

 

کبیری درخصوص دلایل گرانی خودرو اظهار داشت: گرانی ارز، مواد اولیه و قطعات و افزایش هزینه و قیمت تمام‌شده خودرو بخشی از دلایل افزایش قیمت خودرو هستند که البته می‌توان با مدیریت صحیح، با افزایش قیمت طبیعی خودرو مواجه بود. هچنین نقدینگی وارد شده به بازار خودرو و حضور دلالان مسائلی هستند که یقیناً در افزایش قیمت خودرو مؤثر می باشند، اما وقتی فضای مدیریتی به سمتی می‌رود که نقدینگی به‌راحتی به بازار خودرو وارد می‌شود و آثار مخرب خود را برجا می‌گذارد، این مسئله نیز قابل توجه و بررسی است.

 

 

 

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: افزایش 200 تا 300درصدی قیمت خودرو منطقی نیست و با مدیریت‌های بهتر، شاهد افزایش قیمت‌های اینچنینی نمی‌بودیم.

منبع خبر: تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

مریم بیکی سرو علیا |   1398/05/06 19:01:37   |
0     0
مهمترین مساله در گرانی قیمت خودرو گران شدن ارز و قطعات و نقدینگی می باشد همچنین حضور دلالان نیز موجب افزایش قیمت خودرو می باشد البته با مدیریت فروش خودرو میشود که قیمت ها بطور منطقی قیمت ها را افزایش بدهند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics