تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

یازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات تعدادی از متهمان بانک سرمایه برگزار شد

یازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات تعدادی از متهمان بانک سرمایه با حضور قاضی مسعودی مقام، نماینده دادستان، متهمان و وکلای مدافع برگزار شد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری میزان، یازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات تعدادی از متهمان بانک سرمایه با حضور قاضی مسعودی مقام، نماینده دادستان، متهمان و وکلای مدافع برگزار شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

در ابتدای جلسه دادگاه قاضی مسعودی مقام ضمن اعلام رسمیت جلسه دادگاه مواد ۱۹۳ و ۱۹۴ قانون آیین دادرسی کیفری را به متهمان تفهیم کرد و گفت: در جلسه قبل آقای محمدعلی هادی بخشی از دفاعیات خود را ارائه داد و قرار شد که در این جلسه ادامه دفاعیات خود را شرح دهند ضمن اینکه شما متهم به اخلال در نظام اقتصادی کشور هستید.

 

در این بخش از جلسه دادگاه متهم هادی در جایگاه قرار گرفت بیان کرد: هفته پیش در خصوص مسئله مدیریت بانک صحبت و عرض کردم در جلسه‌ای که خدمت دوستان صندوق ذخیره فرهنگیان بودیم آقای قندالی، دکتر خانی را معرفی کرده بود. می‌خواهم یک نکته‌ای را در خصوص بانک مرکزی عرض کنم که از یک بعد نکته خیلی سبک و از بعد دیگر باید گفته شود.

 

 

وی در ادامه افزود: یک بار که پیش آقای فرشاد حیدری رفته بودم به من گفت که دکتر سیف زنگ زده و گفته است که خانی را تأیید کنید و ما هم تأیید کردیم. بعد از چند روز وی خانی را می‌بیند و می‌گوید مگر تو به بانک سرمایه نرفته‌ای؟ که در آنجا معلوم می‌شود که توجه آقای سیف به منوچهر خانی بوده و اشتبا‌ها تأیید شده است. بانک مرکزی به طور طبیعی تقریبا ۵، ۶ ماه طول می‌کشد صلاحیت فردی را بررسی و تأیید کند.

 

جهت مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics