تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دیوان محاسبات گزارش پرداخت حقوق های نجومی را به مجلس ارسال کند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از دیوان محاسبات خواست که به صحت و سقم موضوع پرداخت حقوق های نجومی ورود کند و گزارش بررسی ها را به مجلس ارسال کند.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خانه ملت، محمدرضا پور ابراهیمی داورانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به عدم راه اندازی سامانه ثبت حقوق مقامات و مدیران، گفت: دیوان محاسبات باید هرچه سریعتر گزارشی درباره راه اندازی سامانه ثبت حقوق مقامات و مدیران به مجلس ارائه دهد، چراکه از زمان اجرای آن گذشته اما هنوز عملیاتی نشده است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، افزود: بحث دیگر که این روزها مطرح شده بحث پرداخت حقوق های نجومی به برخی مدیران است که این موضوع نیز باید هرچه سریعتر توسط دیوان پیگیری و گزارش آن به مجلس ارائه شود.

دیوان محاسبات گزارشی درباره راه اندازی سامانه ثبت حقوق مقامات و مدیران به مجلس ارسال کند

وی با اشاره به نقش نظارتی دیوان محاسبات، ادامه داد: دیوان ناظر مجلس بر عملکرد قانونی دستگاه ها چه قوانین بودجه ای و چه قوانین نظارتی است که باید درباره راه اندازی سامانه ثبت حقوق مقامات و مدیران و پرداخت حقوق های نجومی گزارشی به مجلس ارائه کرده و پاسخگو باشد.

دیوان محاسبات باید به صحت و سقم موضوع پرداخت حقوق های نجومی ورود کند که اگر چنین موضوعی صحت داشته باید با خاطیان برخورد کرده و گزارش آن را به مجلس ارائه دهد

پورابراهیمی با بیان اینکه پرداخت های نجومی باعث ورود مجلس به ماجرا شد، تاکید کرد: مجلس در  راستای ساماندهی حقوق ها و  پرداخت ها که عدد و رقم آن مشخص نبود، اقدام کرده و در قانون برنامه ششم توسعه چارچوب حقوق ها را مشخص و معین کرد.

 

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دیوان محاسبات باید به صحت و سقم موضوع پرداخت حقوق های نجومی ورود کند که اگر چنین موضوعی صحت داشته باید با خاطیان برخورد کرده و گزارش آن را به مجلس ارائه دهد و اگر کذب است باید بگوید پرداخت حقوق های نجومی وجود خارجی ندارد.

منبع خبر: خانه ملت
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics