تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

نشست مشترک هیأت ارشد اقتصادی ایتالیا و هیأت مدیره‌ی جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران برگزار شد

چهارشنبه‌ی گذشته (29 شهریورماه)، آدولفو اورسو، رئیس هیأت اقتصادی ارشد ایتالیا در ایران، معاون سابق وزارت بازرگانی خارجی و رئیس کنونی مؤسسه‌ی خدمات بین‌المللی ایتالیا، به همراه کریستیانو فاساناری، شریک مؤسسه‌ی بین‌المللی خدمات مشاوره‌ای و حسابرسی یو.اچ. وای، در جلسه‌ی مشترکی با هیأت مدیره‌ی جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران راهکارهای همکاری مشترک با مؤسسات حسابرسی ایرانی و جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران در این جلسه که محمود محمدی، دیپلمات ارشد وزارت امور خارجه نیز حضور داشت به طور مشخص نحوه‌ی حضور و ارائه‌ی خدمات مؤسسات خدمت‌رسانی مشاوره‌ای ایتالیایی را در ایران مورد بحث قرار گرفت.


کریستیانو فاساناری، شریک ارشد مؤسسه‌ی یو.اچ..ای در این نشست، ضمن تأکید بر اهمیت فعالیت‌های جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران در فرایند بین‌المللی شدن اقتصاد ایران و همکاری‌های جهانی با ایران، بر تمایل بنگاه‌های مشاوره‌ی ایتالیایی در ایران تأکید کرد و خواستار توسعه‌ی فعالیت‌های مشترک ایران و ایتالیا در این زمینه شد.


همچنین، سیدمحمد علوی، دبیرکل جامعه، ضمن تشریح مقررات جاری جامعه، بر تمایل جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران به همکاری‌های مشترک تأکید و اشاره کرد که به‌خصوص در زمینه‌ی آموزش استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی و غلبه بر چالش‌های گذار به استانداردهای نو، استفاده از فناوری‌های نو در حسابرسی و امور آموزشی و ارتقای فناوری مؤسسات حسابرسی، به همکاری مشترک با مؤسسات بزرگ بین‌المللی علاقه‌مند هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت کرد تحقق اهداف استراتژیک موردنظر شورای‌عالی جامعه مستلزم همکاری‌های حرفه‌ای بین‌المللی و استفاده از تجارب و فرصت‌های آموزشی مرتبط است.  


گفتنی است مؤسسه‌ی حسابرسی و خدمات مشاوره‌ای یو. اچ. وی، هم‌اکنون رتبه‌ی شانزدهم را در میان مؤسسات خدمات حسابرسی جهانی در اختیار دارد و از نظر درآمد و گردش مالی و دامنه‌ی شرکت‌های تحت مشاوره، یکی از بزرگ‌ترین مؤسسه‌های خدمات‌دهی مشاوره‌ای به شرکت‌ها در دنیا محسوب می‌شود.

 

منبع:

جامعه حسابداری ایران

منبع خبر:
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics