تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

صلح و سازش در پرونده ارث ۵ میلیارد تومانی با تلاش شورای حل اختلاف دزفول

ممبینی گفت: اعضاء شعبه ۵ شورای اختلاف شهرستان دزفول با تلاش و کوشش توانستند پرونده اختلاف و نزاع بین وراث بر سر ارث ۵ میلیارد تومانی را با صلح و سازش مختومه کنند.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از میزان، محمدیار ممبینی رئیس دادگستری شهرستان دزفول گفت: چند سال پیش پرونده اختلاف و نزاع بین وراث بر سر ارث به ارزش ۵ میلیارد تومان در دادگاه این شهرستان تشکیل شد و اختلاف بسیار شدیدی بین آن‌ها بوجود آمده بود و در این مدت وراث علیه یکدیگر در دادسرا و دادگاه دزفول شکایت کرده بودند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: برای ایجاد صلح وسازش بین وراث دو فقره پرونده‌ی تحریه ترکه و مهرموم به شعبه ۵ شورای حل اختلاف این شهرستان ارجاع داد شد که اعضاء این شعبه با برگزاری چندین جلسه با وراث، خوشبختانه تلاش و کوشش آنان نتیجه داد و در نهایت توانستند پرونده اختلاف چند ساله پیش آمده بین ورثه را با صلح و سازش مختومه کنند. 

 

رئیس دادگستری دزفول در ادامه ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات اعضاء شورای حل اختلاف این شهرستان مبنی بر حل و فصل این اختلاف اظهار داشت: شورای حل اختلاف در زمینه حل و فصل دعاوی و ایجاد آرامش بین مردم در جامعه نقش مؤثر و سازنده‌ی دارد و باید این نهاد مردمی بیشتر مورد حمایت قرار بگیرد.

 

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

مرتضی باغستانی |   1398/05/08 07:26:56   |
0     0
با سلام . انسان بهتره قبل از فوت هر چه دارد بین وراث تقسیم کند تا بعدا وراث به مشکل بر نخورند .
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمدامین خان زادگان |   1398/05/09 22:51:50   |
0     0
ارت نسبت به قوانین و مقررات بین ورات تقسیم می شودو دولت سهم مالیات را کسر می کند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics