تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

سرقت ۹٫۳ میلیون ریپل و ۲٫۵ میلیون کاردانو از صرافی بیترو

صرافی ارز دیجیتال سنگاپوری بیترو از هک شدن و سرقت دارایی‌های حدود ۹۰ نفر از کاربران این صرافی خبر داد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ارز دیجیتال، حول‌وحوش ساعت ۱:۰۰ بامداد امروز ۲۷ ژوئن ۲۰۱۹، یک هکر به حساب‌های حدود ۹۰ تن از کاربران صرافی بیترو دسترسی پیدا کرد و ۹٫۳ میلیون ریپل (حدود ۴ میلیون دلار) و ۲٫۵ میلیون آدا (در حدود ۲۲۷،۹۰۰ دلار) را به سرقت برد.


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

مسئولان این صرافی اعلام کردند:
قبل از هر چیز باید به شما اطمینان بدهیم که اوضاع تحت کنترل است، ۱۰۰٪ دارایی‌های کاربران به آنها بازگردانده خواهد شد و ما اکنون در حال بررسی تدابیر امنیتی و سیاست‌های کاری خودمان هستیم تا اطمینان یابیم که این اتفاق تکرار نمی‌شود. وجوه ازدست‌رفته شما در اولین فرصت ممکن بازپرداخت خواهد شد.

 

آنها امیدوارند که صرافی بتواند در ساعات آتی انجام معاملات را از سر گیرد:
درحالی‌که ما به تحقیقاتمان و بررسی این وضعیت ادامه می‌دهیم، برداشت‌ها برای مدتی (کمی طولانی‌تر از حالت عادی) آفلاین خواهند بود.


مسئولان این صرافی همچنین با مقامات مربوطه در سنگاپور برای کمک تماس گرفته‌اند، در حالی‌که صرافی‌های هوبی (Huobi)، بیترکس (Bittrex) و چنج نو (ChangeNOW) درحال‌حاضر «وجوه و حساب‌های متضرر» را مسدود کرده‌اند.

 

 

طبق رتبه‌بندی سایت کوین‌پاپریکا (coinpaprika.com)، صرافی بیترو از نظر حجم مبادله در جایگاه ۶۷ام قرار دارد. حجم مبادلات ۲۴ ساعته در این صرافی ۷۷ میلیون دلار است.

منبع خبر: ارز دیجیتال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics