تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

حدّ و مرزی برای مبارزه با رانت و فساد نداریم

وزیر صمت با بیان اینکه در مبارزه با رانت و فساد هیچ حد و مرزی نداریم، گفت: ظرفیت های خوبی برای تولید وجود دارد به شرط آنکه نقدینگی واحدهای تولیدی تامین شود.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خانه ملت، رضا رحمانی صبح امروز (دوشنبه 10 تیر) در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن گفت:تحریم صنایع پتروشیمی خودروسازی و...،جزو اولین تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران بود، اما با همت و تلاش صنعتگران و تولیدکنندگان این بخش پابرجا ماند و توانست به فعالیت خود امه دهد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

براساس پیش بینی های بانک جهانی رشد حوزه صنعت در سال 97 حدود منفی 6 درصد بود اما در پیش بینی های جدید این رقم به منفی 2 درصد کاهش پیدا کرده است علت این امر را می توان در همت صنعتگران جستجو کرد.

 

وی اظهار کرد: شاه بیت برنامه های وزارت صمت در سال گذشته حفظ تولید موجود بود اما در حال حاضر علاوه بر حفظ این مهم، تکمیل و افزایش تولید نیز مهم بوده و نهضت ساخت داخل راه اندازی شده است.

 

ضرورت تامین نقدینگی واحدهای تولیدی

رحمانی در واکنش به پیشنهاد رئیس اتاق بازرگانی درمورد سپردن تدوین استراتژی توسعه صنعتی به بخش خصوصی نیز گفت: ما با این مساله موافقیم و کل مسئولیت را با سپردن به این تشکل‌ها تثبیت خواهیم کرد. این موضوع را به صورت مکتوب نیز خواهیم نوشت.

 

در برخی صنایع مانند صنایع ریلی حتی اگر با سه شیفت کاری هم فعال باشیم باز هم ظرفیت تولید طی 10 سال آینده خواهیم داشت البته برای این منظور نیازمند منابع مالی هستیم.

 

 

 

وی در ادامه با بیان اینکه در مبارزه با رانت و فساد هیچ حد و مرزی نداریم، گفت: تامین مواد اولیه واحدهای پتروشیمی، فولادی و لوازم خانی آغاز شده و برای هر کدام از صنایع یک بسته مشخص پیش‌بینی شده است.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: برای فعال‌سازی صنعت کشتی‌سازی و ریل‌سازی نیز برنامه داریم.

منبع خبر: خانه ملت
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

علیرضا فلاح تفتی |   1398/05/20 17:36:46   |
0     0
در بحث تخلفات و حوادث انتظامی و قضایی در بازار و ارز :بیان داشت که ظرفیت های خوبی در تولید وجود دارد که نقدینگی واحد های تولید ی تامین شود به عبارت دیگر خصوصی سازی شود و با وجود تحریم برخی از صنایع هنوز صنایع بر پا هستند و توانسته اند به فعالیت خود ادامه دهند .
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics