تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اجلاسیه اساتید حوزه‌های علمیه استان تهران برگزار شد

آئین اجلاسیه سالانه اساتید حوزه‌های علمیه استان تهران به مناسبت سالروز شهادت دانشمند شهید مرتضی مطهری در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، آئین اجلاسیه سالانه اساتید حوزه‌های علمیه استان تهران به مناسبت سالروز شهادت دانشمند شهید مرتضی مطهری امروز با حضور ده‌ها تن از اساتید حوزوی در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

در این مراسم آیت الله حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کل کشور و حجت الاسلام رحیمی صادق مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان تهران صدها تن از مدیران و اساتید حضور داشتند.

 

سخنران ویژه این مراسم آیت الله حسینی بوشهری بود که با تقدیر و تجلیل از مقام شامخ معلم یاد و خاطره فیلسوف و دانشمند فرزانه شهید مرتضی مطهری را گرامی داشت.

همچنین در این اجلاسیه حجت الاسلام نیکویی دبیر مجمع اساتید استان تهران به نمایندگی از همه اساتید به صورت مختصر گزارشی از عملکرد سالیانه شورای مجمع اساتید ارائه کرد.

 

این مراسم در راستای تقدیر و تجلیل از اساتید حوزوی هر ساله از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان تهران با حضور صدها تن از اساتید حوزوی برگزار می‌شود و امسال نیز ۸۰۰ استاد در این مراسم شرکت داشتند.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics