تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

استاندار گلستان: ۱۴ هزار پرونده وام مناطق سیل‌زده به بانک‌ها معرفی شد

استاندار گلستان از معرفی ۱۴ هزار پرونده وام مناطق سیل‌زده به بانک‌ها خبر داد و گفت: در بخش کشاورزی، صنعت و تاسیسات شهری با مشکلاتی مواجه هستیم.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از تسنیم، هادی حق‌شناس در برنامه تیتر شب با بیان این‌که بانک ها از هفته پیش در بستن عقد قراردادها سرعت بیشتری به کار داده اند، اظهار کرد: تاکنون 14 هزار پرونده وام مناطق سیل‌زده به بانک ها معرفی شده که از این تعداد  5هزار و 277 پرونده به مرحله عقد قرارداد رسیده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با اشاره به این‌که در عقد قرارداد با افراد تحت پوشش کمیته امداد با مشکلاتی مثل ناتوانی در پرداخت اقساط مواجه هستیم، تصریح کرد: همچنین مشکلاتی در بخش کشاورزی، صنعت و تاسیسات شهری وجود دارد، البته مشکلات ابنیه شهری در حال  برطرف شدن است اما با این حال در بخش صنعت مشکل اساسی وجود دارد.

 

سیدموسی خادمی استاندار لرستان نیز در این برنامه اظهار کرد: در همه روستاها حریم بندی و تعیین بستر شده است و مشکلی وجود ندارد، حدود 40 روستا جابجایی داشته که در این باره نظر بخشی از منازل مشکل دار را نیز تامین خواهیم کرد. در استان لرستان 28 هزار و 187 نفر را برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی کرده ایم که اکنون با 13 هزار نفر آنها قرارداد امضا شده و به بیش از 10 هزارنفر نیز طبق قراردادها تسهیلات پرداخت شده است.

 

وی مجموع کل تسهیلات در بخش مسکن را 800 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: 200 میلیارد آن را بانک ها پرداخت کرده اند و  62 میلیارد تومان هم کمک‌های بلاعوض به لرستان پرداخت شده که در مجموع 260 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به سیلزدگان در حوزه مسکن پرداخت‌شده است. همچنین تا امروز 120 واحد تجاری این استان در پلدختر وام 45 میلیونی را دریافت کرده اند.



خادمی در حوزه بازسازی مسکن روستایی گفت: مبلغ 220 میلیارد تومان در این بخش تسهیلات اختصاص‌یافته و در حوزه‌های راه‌ها، عمران شهری و آب و برق نیز اعتبارات خوبی اختصاص‌یافته است.برآورد خسارات حوزه کشاورزی در لرستان بالا بوده که رقم آن به طور مشخص دقیق نشده؛ در این بخش 280 میلیارد تومان تسهیلات به لرستان اختصاص یافته که حدود 300 میلیون آن اکنون پرداخت شده است.

منبع خبر: تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics